p.nille

21 august brude

16 indlæg i dette emne

Hej 21 august brude ( ja og da også til jer andre der snart skal giftes ;) )

Hvordan har I det? Jeg har det rigtig godt. Min ferie slutter på torsdag (har så haft 7 uger) og vi har virkelig fået rigtig mange ting på plads her i vores ferie og jeg tror det er derfor jeg er så afslappet og ikke mindst glad :)

Det vi mangler

- Spray male indgangskameraer.

- printe menuhæfter ud og folde dem.

- Øve brudevalsen et par gange til.

- Købe morgengaver. (ved hvad han skal ha')

- Tale med præst (torsdag d. 12/8)

- Ringe til vores fotograf 1 uge før.

- Ordne det sidste ved vores bordkort.

- Lave forside til vores gæstebog.

- Prøve opsætning hos frisør (på onsdag)

hmm...... så kan jeg egentlig ikke komme på mere, og det er da i småtings afdelingen det vi mangler synes jeg :(

Jeg glæder mig mere og mere er virkelig begyndt at få sommerfugle i maven når vi taler om brylluppet.

Har I ferie omkring brylluppet?

Som sagt har jeg lige haft 7 uger (arbejder på en skole) så jeg har taget fri om fredagen (dagen før) også mandag og tirsdag efter brylluppet. Tror det er meget rart ikke at skulle på arbejde lige efter.

Sikke en smøre...... :lol::)

Knus fra

Pernille

:denmarkflag:

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille!

Hvordan jeg har det? Uha det svinger faktisk en hel del... Indimellem er jeg s**** nervøs. Andre gange kan jeg næsten ikke vente, fordi jeg glæder mig som et lille barn til Juleaften. Atter andre gange vil jeg slet ikke have det skal blive den 21. august, for så er det hele jo snart ovre. Og atter andre gange er jeg bare hel cool.

Dejligt at I har fået klaret så mange ting her i ferien. Min kæreste får ferie fredag den 13. august og jeg først den 17. august, fordi jeg skal betale al min ferie selv dette år, da jeg næsten lige er nyuddannet. Tilgengæld skal jeg i ugen før kun arbejde en dag, så der kan jeg helt sikkert få klaret en hel masse. Og så har vi 2 uger efter brylluppet.

Mht. hvad vi mangler, så ligner det meget jeres liste. Dog mangler vi også at få hentet vores tøj, prøvesminkning (selvfølgelig kun til mig), aftalt med venner og familie, hvem der sørger for hvad på den store dag og så at få fundet et videocamera, for det vi skulle ha' lånt er selvfølgelig lige blevet stjålet her i ferien.

Summer :denmarkflag::):(

P.S. Har godt nok sommerfugle i maven lige nu...

0

Del dette indlæg

ai ai ai

Jeg bliver helt stresset af at I er kommet så langt eller ihvartfald lidt mere end jeg var i forvejen.. :)

Vi mangler det p.nille skrev også lige..

at tale med præsten

at finde salmer

at tale med musikerne

at finde på kanapeer til reception - og hvem der skal lave dem

at få brunchen på plads næste dag

at få køretøj til efter vielsen

at finde ud af hvordan vi får købt blomster til borddekorationer

at købe hvidvin

at finde halskæde/øreringe

at lave bordplan

og sikkert ti andre ting jeg har glemt..

panik er ved at melde sig.. :denmarkflag:

Jeg skal på militærøvelse fra d. 12, så vi har lige halvanden uge..

Heldigvis har jeg fri indtil da, så det går forhåbentlig det hele

Hvis nogen har ideer til salmer ville det være en hjælp. og evt. inspiration til pindemadder? (bortset fra laks og gorgonzola)

Knus

0

Del dette indlæg

Her er det også alle de små pulleting, vi mangler.

Bordplan, bordkort, risposer.

Engangskameraer

At tale med præsten

Lektion i brudevals

Jeg skal klippes her onsdag, og snakke frisure med frisør.

Prøvesmage bryllupskage

Finde en lille taske til brylluppet(kunnegodt tænke mig en poseagtig tingest. Hvem ved hvor jeg får sådan en????

Ja der er sikkert mere, men min hjerne er lidt død. Jeg lider under eftervirkningerne fra mit polterabend igår ;)

Læs mere om dette andet steds.

:hjerte: Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og evt. inspiration til pindemadder? (bortset fra laks og gorgonzola)

jane-san har lagt mange opskrifter ind på rigtig mange lækre ting til bl.a. reception under opskrifter, der kan du helt sikkert få en masse ideer!!

Ej, Charlotte var du afsted i går, det vil jeg fluks gå ind og læse.

Knus Pernille

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Ja jeg står for skud om 14 dage kan næsten ikke vente mere, igår lavede vi bordplanen, det tog os ca 30min. at lave for den har ikke den helt store betdning idet at mænderne skal rykke rundt sådan ca hver 1/2 time, bordkortene har jeg fået min far til at skrive (han skriver pænere end vi gør) så der skal jeg bare lime nogle muslingeskaller på så er de færdige.

Mangler lige at købe lidt citroner og nogle lime (til vandkanderne på bordret) ellers tror jeg faktisk ikke at vi mangler noget, vi skal ud og tale med vores fotograf i dag, og præsten på lørdag, hente kjoler fredag i næste uge såååå jeg tror/håber at vi er okay med......... Vi har begge taget ferie ugen op til brylluppet + mandagen efter, men det er ligeså meget fordi at der skal vi holde min 30 års fødselsda´g, PUHA som tiden render :denmarkflag:

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg skal giftes om 12 dage (jubii) og jeg er allerede nu nervøs, spændt, rundt på gulvet osv. - lige nøjagtigt som en kommende brud plejer at være :denmarkflag: .

Vi mangler næsten ingenting. Vi mangler kun at snakke med præsten (skal vi på onsdag) og så mangler vi at hente min kærestes tøj hos Amor. Det er vist det. Ellers er alt andet klappet og klart - men vi har også været ude i MEGET god tid med det hele :-)

Knus Nille-pigen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt, jeg er sådan et roligt gemyt, for ellers ville jeg da gå helt i selvsving nu, hvor jeg ser, hvor meget I har check på!!!! Især fordi jeg kun har fri fredag inden brylluppet, hvor jeg så også lige skal have manicure og pedicure og lavet prøveopsætning, og min kæreste har slet ikke fri inden.

Nå, men heldigvis holder vi festen på en restaurant, og mine forældre står for receptionen, så på en eller anden måde går det nok.

Men vi mangler også stort set alt det, som I andre har skrevet ovenfor.........

Jeg var lidt i panik for nogle dage siden, som nogle af jer vil kunne huske, men nu er jeg nok mere ovre i "det-går-nok"-mode.

Indtil videre, i hvert fald.........

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Her er det også alle de små pulleting, vi mangler.

Bordplan, bordkort, risposer.

Engangskameraer

At tale med præsten

Lektion i brudevals

Jeg skal klippes her onsdag, og snakke frisure med frisør.

Prøvesmage bryllupskage

Finde en lille taske til brylluppet(kunnegodt tænke mig en poseagtig tingest. Hvem ved hvor jeg får sådan en????

Ja der er sikkert mere, men min hjerne er lidt død. Jeg lider under eftervirkningerne fra mit polterabend igår ;)

Læs mere om dette andet steds.

:hjerte:  Charlotte

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Charlotte,

Har selv købt en lille hvid posetaske hos Lilly. Den koster 50 kr. Det er da billigt :mellow:

Knus Nille-pigen

0

Del dette indlæg

Puhh ha...

Jeg er vist ved at være lidt påvirket af, at der er så mange ting, man ikke kan gøre før sidste øjeblik ... - Og så har Søren ikke fået tøj endnu -

Men efter næste uge har jeg ferie og har så en uge med min mor og min søster, der kommer til Sorø og hjælper mig ... - Det beroliger mig lidt... :denmarkflag:

Men vi manlger meget, synes jeg - men listen ligner nok lidt jer andres.

Er jeg den eneste, der drømmer om hvor galt det kan gå om natten?? :)

/Krydder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha jeg bliver helt stresset når jeg læser hvor langt I er. Jeg er egentlig ikke stresset over de ting vi mangler, selv om jeg godt kan se at det er meget i forhold til jer der også skal giftes den 21....

Vi mangler:

At købe alt drikkelse (kører til tyskland og køber det i ugen op til brylluppet)

At aftale tid med præst

Vælge salmer

Snakke menu med feststedet

Tale med dekoratører om borddekorationer og brudebuket

Kærestens sko

Smykker til mig

Frisør/make up (aftalt til på torsdag)

Hente kjolen

Skriver bordkort

Lave bordplan

Aflevere prøvelsesattesten og tale med dem og blomster i kirken

Finde på en velkomstdrink

Finde ud af hvor vi skal overnatte og hvordan vi kommer dertil

og sikkert meget mere jeg bare ikke lige kan komme i tanke om nu.

Jeg har først igår været på paskontoret og i dag købt morgengave til ham.

Vi har først ferie ugen op til brylluppet og skal noget hver weekend indtil da, men jeg tror nu vi når det hele allligevel

Kan dog godt blive lidt stresset når jeg ser hvad I mangler....

Knus Silver

0

Del dette indlæg

Tak for budene med pindemadder. :) Vil straks kigge på det..

Lige for at se om der også skulle være nogen ideer: Hvor får man et sødt/pænt/romantisk brudepar til kagen?? ( i KBH)

Jeg kan kun finde de kedelige plastikstingster eller en flot porcelæns figur som desværre er over 15 cm højt, hvilket jeg synes at det er noget stort. Nogen der har set nogen??

Redigeret af missbliss
0

Del dette indlæg

Hvor får man et sødt/pænt/romantisk brudepar til kagen?? (i KBH)

Prøv at kig på www.kagekompagniet.dk der har vi bestilt vores bryllupskage og jeg ved at der er mange forskellige brudepar til toppen.

knus Pernille

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer