LEAntropisk

De der favors...

7 indlæg i dette emne

Jeg havde egentlig besluttet at vores favors skulle bestå af blomsterfrø, men nu er jeg altså i tvivl.

Jeg synes egentlig noget spiseligt vil være sjovere, for så er man lidt mere sikker på, at modtageren "bruger" den.

Men, det må virkelig gerne være noget billigt, men sødt.

Og gerne noget der ikke fylder for meget, da jeg gerne vil have det puttet ned i en lille flad papirpose.

Vil det være sølle/dumt at putte en after eight chokolade der i, i noget fint papir med teksten "mint to be" på?

Der er tale om omkring 80 favors, så synes det bliver for peberet at købe de der marabou chokolader :/

Har i nogle ideer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt ærligt - så hellere lade være :) - men det er min personlige mening, og hvis det er det i brænder for, så go for it :)

men ideen om, at alle jo helt sikkert vil "bruge det" frem for blomsterfrø synes jeg er god :)

måske det ikke som sådan skulle ses som en favour, men som en lille hyggeting ved kuvertent i stedet for??? - men når jeg tænker favour har jeg nok set alt for mange bryllupsprogrammer fra usa :)

Hvad med at bage nogle cookies?? eller sådan noget?

jeg håber ikke at du tager ilde imod mit indlæg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt ærligt - så hellere lade være :) - men det er min personlige mening, og hvis det er det i brænder for, så go for it :)

men ideen om, at alle jo helt sikkert vil "bruge det" frem for blomsterfrø synes jeg er god :)

måske det ikke som sådan skulle ses som en favour, men som en lille hyggeting ved kuvertent i stedet for??? - men når jeg tænker favour har jeg nok set alt for mange bryllupsprogrammer fra usa :)

Hvad med at bage nogle cookies?? eller sådan noget?

jeg håber ikke at du tager ilde imod mit indlæg :)

Det er egentlig også bare fordi jeg synes der mangler noget i den lille pose. Der er lige nu kun et program/håndbog og en lommelet til glædestårer.

Havde også tænkt cookie, men det kræver endnu en pose, og så bliver det bare lidt for meget.

Bumbum. Er lidt i vildrede.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer