Sign in to follow this  
Followers 0
fiesen

50`er fest

6 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg bliver gift i en 1950'er outfit (kjole, sko og birdcage veil) og har opfordret mine veninder at komme i rockabilly kjoler. :wink:

Pynten bliver så lidt vintage inspireret: små lysestager med telys, bakingpowder-dåser med hvide nelliker, og kandis med søde beskeder på.

Så vil musikken (har ikke besluttet mig endnu) afspejle tiden og temaet lidt :)

0

Vores bryllup bliver rockabilly-inspireret: vores dj spiller vinylplader indenfor genren, vores invitationer var LP-invitationer og vi kommer til at have vinylplader som en del af udsmykningen også (som dækkeservietter, skåle og måske et kagefad)...

Du er velkommen til at kigge i min planlægningstråd :)

Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor, men mht. gæsternes tøj, så ligger der nogle cool Rockabilly butikker på Istedgade som I evt. kan henvise dem til :)

Offbeat Bride og Rock 'n Roll Bride er gode inspirationskilder og ellers pinterest.

0

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar jeg har ikke været inde og kigge længe og der er sket det at vi ikke ku få lokalet om fredagen så nu er det hele blevet rykket en måned frem men nu har jeg da lavet lidt på mine indbydelser sætter et par billeder ind i aften

0