Alexandra

Hjælp til design af Wall sticker

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)

Min forlovede og jeg er netop flyttet i vores første hus, og vi er nu i gang med at indrette vores soveværelse. Jeg har fundet en wall sticker, som jeg gerne vil have op over vores seng, men ingen af de danske forhandlere af wall stickers har denne, og derudover har jeg en sætning, mere som jeg gerne vil have tilføje.

Mit problem lige nu er, at jeg ikke kan identificere hvilke skrifttyper der er anvendt i den originale wall sticker, den består af to forskellige.

Den ser således ud

post-64029-0-89715200-1360666705.jpg

Er der nogen af jer, der kan spotte hvilke skrifttyper der er anvendt?

På forhånd tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej allesammen :)

Min forlovede og jeg er netop flyttet i vores første hus, og vi er nu i gang med at indrette vores soveværelse. Jeg har fundet en wall sticker, som jeg gerne vil have op over vores seng, men ingen af de danske forhandlere af wall stickers har denne, og derudover har jeg en sætning, mere som jeg gerne vil have tilføje.

Mit problem lige nu er, at jeg ikke kan identificere hvilke skrifttyper der er anvendt i den originale wall sticker, den består af to forskellige.

Den ser således ud

post-64029-0-89715200-1360666705.jpg

Er der nogen af jer, der kan spotte hvilke skrifttyper der er anvendt?

På forhånd tak :)

Kan bestilles her... du kan skrive til dem om høre om de vil sætte mere på.

http://www.ebay.co.u...E-/160898952355

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet nogle firmaer som kan lave det til mig :) ellers tak for link og fordi du tog dig tid til at svare :)

Hej

Ved du hvor det er bedst og/eller billigst at få lavet wall stickers?

Jeg har fået et godt tilbud fra illux.dk hvor de vil lave min custom sticker i målene 150 cm x 40 cm for 750 kr. inkl. moms og levering.

Ellers så prøv trendystickers.dk :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer