ZakitøZen

Nu er det snart...

10 indlæg i dette emne

Ja.... nu nærmer 14 august sig med hastige skridt, jeg syntes slet ikke at jeg kan følge med mere... men vi skal jo nok nå det!!

TJA..... jeg tror slet ikke at jeg kan beskrive følelsen jeg har i maven... syntes selv at jeg er ret cool... men tror nu at jeg vil trille en tårer eller 2 når jeg skal gå op imod ham. jeg er sikker på at gulvet op gennem kirken er meget lang...

(det skal siges at jeg har været gift 1 gang før, men denne følelse, spænding og nervøsitet, ja det følte jeg ikke sidst)

Men det største på dagen er nok når jeg skal holde min tale.... tror ikke at jeg kan holde tårerne tilbage, og så at vi skal fortælle dem allesammen at jeg er gravid... UHA UHA.... skal lige siges at vi har en datter på 7 mdr, så det er ret hurtig efter, jeg ville ellers ikke have flere børn, har 2 døtre fra første ægteskab... Men hvor bliver svigermor lykkelig.

Sikke da en smørre jeg lige fik smidt af her.... men skulle lige ud med noget af det....

Kan kun sige at jeg glæder min for vildt til den dag... skal gå på i kirken til ham, manden i mit liv :denmarkflag: .... det kan da ikke være bedre...

Mange tanker fra

Heidi :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi

Ja jeg vil også gerne ønske dig tillykke med både bryllup og graviditet.

Står selv lidt i samme situation som dig, skal godt nok kun giftes for første gang, men kender alt til sommerfuglene i maven og tårene der presser sig på bare ved tanken om det lange kirkegulv. vi skal også annoncere vores nye graviditet, vi har i forvejen en søn på 10 måneder så det bliver sjovt at se deres ansigter for det er slet ikke ventet allerede. Hvordan regner i med at fortælle nyheden?

Vi har snakket lidt om små scannings billeder i en konvelut ved forældre/bedsteforældres plads og ved vores søskendes plads da det egentlig ikke er noget der kommer resten af gæsterne synderligt ved. passer med at jeg skal scannes første gang her den 18 August og vi skal giftes den 28 August, så håber bare vi får nogle billeder med af lille "Bløb"

Held og lykke med dagen

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja.

Nu er det sådan at jeg kom til at sige d. 25 dec sidste år, at hvis vi ikke fik en dreng, så kunne vi jo altid bare få en mere... (ment i en spøg, da jeg var overbevist om at det blev en dreng) havde det slet ikke på samme måde de 2 andre gange jeg var gravid. Og nu bliver min svigermor ved med at sige at jeg ikke kan overholde hvad jeg lover, for jeg lovede jo et barnebarn mere, hvis det ikke blev en dreng, så jeg slutter min tale af med at give hende den store nyhed..

Knus fra Heidi :hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Heidi!

Uhh ja det nærmer sig... skal selv d. 21 august......

Stort tillykke emd bryllup og med graviditet, er sikker på at din svigermor blir' rigtig glad...............

Knus fra Pernille :denmarkflag::)

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Aj hvor fedt for jer - kan godt forstå dine sommerfugle, men det er jo godt altsammen! :)

Tillykke med graviditeten også - min mand ville være misundelig, for han kan ikke "få lavet en på mig" hurtigt nok, men jeg har nægtet før vi har bryllup overstået. Jeg ku ikke lige overskue at tænke i bryllup og graviditet på een gang.... ;)

Men et stort tillykke til jer - og pøj pøj!

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker for alle de søde hilsner... Må nu sige at det heller ikke er nemt at skjule mere.... jeg er ved at være 17 uger henne, så mavsen fylder godt... MEN MEN nu er der jo kun 6 dage tilbage... så mon ikke vi kan skjule det en sidste lille skykke tid... (vi krydser fingre)

Glade sommerhilsner fra

Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer