sally24

Tale til h2b

5 indlæg i dette emne

Vi har herhjemme aftalt at vi skal holde en tale for hinanden til bryllupsfesten. Men nøj jeg synes det er svært. Jeg er i forvejen ikke god til større forsamlinger men hvad dælen skal jeg skrive i min tale.

Håber I kan hjælpe mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor du elsker ham kombineret med nogle gode historier/episoder. Det er heller ikke et must at du holder en lang tale (og at du holder tale i det hele taget). Det at I har aftalt at I holder en tale for hinanden betyder jo ikke at du er bundet af det. Alternativet kunne være et diasshow o.l. (det skal så ikke vare for længe)

0

Del dette indlæg

Hvorfor du elsker ham kombineret med nogle gode historier/episoder. Det er heller ikke et must at du holder en lang tale (og at du holder tale i det hele taget). Det at I har aftalt at I holder en tale for hinanden betyder jo ikke at du er bundet af det. Alternativet kunne være et diasshow o.l. (det skal så ikke vare for længe)

Hvorfor skriver man ikke nogen gode historier ned til sådan en lejlighed. Har bare glemt dem. Men kan være de dukker op. Men ja kunne jo også være kreativ og lave et diasshow..

Tusinde tak for dit svar.

0

Del dette indlæg

Det er jo sådan noget man går og brainstormer lidt på i dagligdagen og de fleste bridezilla's har jo rigtig god, eller rettere sagt lang, tid til det fordi planlægningsfasen er så lang. Mere end 2 måneder skulle dog også kunne gøre det. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo sådan noget man går og brainstormer lidt på i dagligdagen og de fleste bridezilla's har jo rigtig god, eller rettere sagt lang, tid til det fordi planlægningsfasen er så lang. Mere end 2 måneder skulle dog også kunne gøre det. :lol:/>

Jeg må se om jeg kan finde på noget. Tusinde tak for hjælpen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer