Helenegh

Bånd til kjole?

7 posts in this topic

Hej alle.

Jeg overvejer at sætte et bånd på min kjole i taljen, for at fremhæve den noget mere. Men jeg er bare i tvivl om det vil se godt ud, da den allerede har sådan noget stof i taljen. Jeg havde tænkt på et helt almindeligt satinbånd (eller hvad man nu kalder det), i bordeaux rød. Det er et af vores farvetemaer.

Men hvad syntes I? Ville det se underligt ud?

Det skal lige siges at kjolen ikke er syet til endnu, så den ser stadig lidt stor ud til mig ;)

Og undskyld ansigtsudtrykket ;)

post-63915-0-81960700-1362911929.jpg

post-63915-0-29189400-1362911944.jpg

Edited by Helenegh
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer