Helenegh

Bånd til kjole?

7 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg overvejer at sætte et bånd på min kjole i taljen, for at fremhæve den noget mere. Men jeg er bare i tvivl om det vil se godt ud, da den allerede har sådan noget stof i taljen. Jeg havde tænkt på et helt almindeligt satinbånd (eller hvad man nu kalder det), i bordeaux rød. Det er et af vores farvetemaer.

Men hvad syntes I? Ville det se underligt ud?

Det skal lige siges at kjolen ikke er syet til endnu, så den ser stadig lidt stor ud til mig ;)

Og undskyld ansigtsudtrykket ;)

post-63915-0-81960700-1362911929.jpg

post-63915-0-29189400-1362911944.jpg

Redigeret af Helenegh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer