MarieBiegel

Dronninglund slot?

5 indlæg i dette emne

Hej alle :biggrin:

Nu er det jo sådan at jeg og min tilkomne har fået et ret fint tilbud på bryllup på Dronninglund slot!

Jeg må sige, jeg er rigtig fristet :a1221: Tænk hvis vi kunne få råd til et rigtigt slotsbryllup!

Så derfor:

-Er der nogen herinde som er blevet, eller skal giftes der, som har lyst til at dele lidt inspiration med mig?

Jeg ville sætte pris på alt hvad i kan fortælle mig.. :heart:

tuttelipip :rolleyes: Marie

Redigeret af MarieBiegel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er aldrig blevet gift der og kommer der heller ikke så tit da det ligger mere end 500 km. væk men jeg har alligevel været deroppe og spille 2 bryllupsfester indenfor de seneste 5 år og har kun positivt at sige om stedet. Rammerne taler jo for sig selv, personalet er positive og flinke mennekser og maden var som jeg husker det også perfekt. Og indrømmet jeg kan huske at jeg tænkte at man får meget for pengene da jeg engang hørte kuvertprisen deroppe, som jeg ellers havde spået til at være firecifret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som det ser ud nu, skal vi også giftes på Dronninglundslot næste år i juli - vi skal dog først ud at se stedet til sommer, men det skal gå helt galt, hvis ikke det skal være der :blush: følger lige med, hvis der skulle komme nogle brude herinde med erfering omkring slottet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer