rapduck

Dinnermusic/DJ

2 indlæg i dette emne

Hej Alle

Min kommende kone som jeg er så heldig at skulle giftes med d. 20.juli har et ønske om at få en musiker der starter med at spille keyboard, guitar o.l. under bryllupsmiddagen og så "rigger" om senere for så at fungere som DJ når der skal danses osv.

Er der nogle af jeg der har erfaringer med nogle der kan begge dele og gerne til en fornuftig pris?

Med venlig hilsen

Den heldigste kommende brudgom

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For dem der ønsker levende musik under middagen har vi pianister som klarer den del og så klarer DJ'en resten. Denne todeling er ud fra en betragtning om at man skal gøre det man er bedst til. Det ville ikke gå godt hvis vi satte pianisterne til at spille som DJ's og det omvendte ville gå helt galt. Der findes nogle som laver begge dele men min fornemmelse er at der her bliver gået meget på kompromis i relation til DJ-delen i forhold til repertoire, erfaring og performance. :) 90% af vores bryllupskunder vælger så den løsning som vi kalder en ren Diskobil løsning med DJ hele vejen igennem. Det handler dels om økonomi men det handler også om at mange brudepar forespørger på pianist fordi de ønsker at der skal være musik til festsangene og når de så finder ud af at DJ'en også kan klare den del...... :) Men til dem som ønsker lervende musik i form af pianist kan vi også levere det ligesom vi kan alliere os med eksempelvis Peter Reiming som er en glimrende guitarist (flamenco) men det er klart at prisen er noget højere end vores rene Diskobil-løsning.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer