HeMaLæLa

Str 38 mig i rumpetten!

8 indlæg i dette emne

Købte i efteråret min fantastiske brudekjole ( San Patrick blondedrøm ). Købte kjolen brugt fordi det kommende brudepar havde valgt at gå hvert til sit. Nå, men kjolen var i str 38 og jeg tænkte fint! Da jeg fik den hjem ohhh no... Den var bare alt for lille, manglede 7 cm for at kunne lukke den. Det skulle ikke knække mig så er gået fra 67 kg til 60 kg. Nu kan jeg lyne kjolen og trække vejret, men stadig stram over hofterne.. Ved ikke om jeg kan tabe mig rigtigt mere, så spørgsmålet er om i kender til de opstrammer shorts? Ellers må den en tur til skrædder, eller jeg må stramme mere op! Andre der har cm problemer??? Hi hi..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville også vælge at få lagt den lidt ud. De der shorts (som jeg i øvrigt ikke kan holde ud at have på så lang tid som et bryllup varer, så HVIS du prøver så øv dig først og se om du kan holde dem ud) synes jeg mest glatter ud og holder dellerne inde og på plads. Jeg synes ikke de gør at man kan klemme sig ned i ret meget mindre tøj. Men det er måske forskelligt?

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil give Josephine L. ret... Opstrammershorts er meget STRAMME - og jeg kan heller ikke passe noget mindre med dem på, men kun få glattet dellerne ud. Det er jo også meget godt, men jeg har et par der går helt op under brysterne og man kan s.. dårligt trække vejret :) Men hvad gør man ikke for !skønheden! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes opstrammende tøj virker, men vær opmærksom på, at det der fjernes et sted vil bule et andet sted. Jeg ville holde mig fra shorts for ikke at få en grim kant ved benene. I stedet kan du købe noget korsetlignende uden buste og uden bund. Det holder maven inde og gør taljen smallere. Det buler ikke så meget på ryggen, men det kan sætte sig "på" brysterne, altså ligesom når du trækker vejret dybt ind og holder det. Du kan få nogle der stopper lige ved hoften, som måske ikke er det du helt skal have, men du kan også få nogle, der går ned over numse og stopper på lårene. Skal du på toilet hiver du den bare op - intet problem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer