Michelle Luther

wee, Fusions video <3, 10.08.13

135 indlæg i dette emne

Håret:

Sådan kommer det forhåbentlig til at se ud.. ;) Hehe

Og nu har jeg også helt på plads hvem der skal sætte det.. :) fantastisk med gode og dygtige veninder..!

post-62985-0-23177900-1365958824.jpg

Redigeret af Michelle Luther
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor jeg dog synes de blomster driller... Vi ved ikke rigtig hvad vi vil bruge af blomster. Det eneste jeg har sat mig fast på er at jeg ikke vil have roser.. ( dog er jeg vil med bonderoser) samtidigt skal det jo også passe lidt ind i farverne.. Eller hvordan??? Jeg er heller ikke så høj, så buketten må jo heller ikke blive for stor..

Her er nogle af de buketter jeg godt kan lide.. Men roserne skal så byttes ud med noget andet...

post-62985-0-63161900-1365959634.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I fuld gang med at lave invitationer... :) nu glæder jeg mig bare til at få bånd og rhinsten hjem... :) så er jeg forhåbentlig færdig om et par uger.. ;) Hehe

post-62985-0-11802600-1366398332.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lavet en special aftale, så prisen kan ikke regnes med.. ;) hun bor pt. I Bruxelles, men har lige lejet lokaler i blokhus, og vil flytte hjem til Danmark igen.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg fået kjolen hjem.. :) og kan kun anbefale syerske Nål og Tråd

, Erslevvej 40, Galten, Hadsten... Kjolen passer perfekt, og så er hun super billig... 2 lag lagt op, 2 lag tyl klippet til, syet ind ved bryst og halterneck sat på.. 300kr... :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebrønden er en lille blomster butik i Aalborg. Tror ikke hun har en hjemmeside...

Ja det er genbrugspapir.. ;) invitationerne skulle matche bordpynten, som er træstykker med Sommerfugle og blomster i de 3 farver... ;)

0

Del dette indlæg

Ønskebrønden er en lille blomster butik i Aalborg. Tror ikke hun har en hjemmeside...

Ja det er genbrugspapir.. ;) invitationerne skulle matche bordpynten, som er træstykker med Sommerfugle og blomster i de 3 farver... ;)

Har du købt genbrugspapiret i en alm boghandel eller på nettet? Det ligner nemlig at være PRÆCIS den farve jeg drømmer om (H2B kender ikke til behovet endnu :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du købt genbrugspapiret i en alm boghandel eller på nettet? Det ligner nemlig at være PRÆCIS den farve jeg drømmer om (H2B kender ikke til behovet endnu :)

Hehe ;) er sikker på at går med på papiret... ( det var nemlig ikke så dyrt) ;)

Det er købt over hobby.dk

Mener det hedder Kvist karton... :) når man køber i store mængder spare man en del... Man kan også få matchende kuverter.. ;)

0

Del dette indlæg

Hehe ;) er sikker på at går med på papiret... ( det var nemlig ikke så dyrt) ;)

Det er købt over hobby.dk

Mener det hedder Kvist karton... :) når man køber i store mængder spare man en del... Man kan også få matchende kuverter.. ;)

Taaaark !!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer