Michelle Luther

wee, Fusions video <3, 10.08.13

135 posts in this topic

Beretningen af vores Bryllup

1 del.

Fredag den 9 August pakkede vi bilen og trailer til bristepunktet i aalborg...

Vi kørte Oliver ud til farmor og farfar så han kunne blive passet, og så fik vi klippet alt det efeu vi skulle bruge til at pynte op med.

Nu satte vi næsen mod Jomfrubakken i Mariager!

på vej derned, begyndte min ryg at drille, min lænd er til tider rigtig træls.. øv tænkte jeg.

vi var på stedet kl. 14, og havde det først fra kl. 15, men fik lov til at begynde at læsse at vores habengut af.

Daniel gik igang med aftensmaden. (kartoffelsalat til grillmenuen) han er jo kok.. ;)

Jeg gik igang med få hængt doorhangers på værelserne, sat "toiletkurvene" på Toiletterne.

kl. 17 kom mine forældre, og nu skulle vi igang med bordopdækningen, og pynte salen op.

hold da op jeg var glad for at det vrimlede ind med venner og familie der kom for at hjælpe kl. 17.30... :D

Drengene satte telt og pavillonen (til grillen) op. og vores 2 tømrer satte vores photobooth væg op. Nøj, hvor blev den bare god!

nogle foldede servietter, andre hjalp med lige at gøre det sidste pynt færdig.

kl. 23. stod salen klar. og vi alle var ved at være godt brugte.

HURRAAAA for gode veninder.

Min veninde der er massør ryddede lige buffetbordet og lagde en dyne og pude, og så fik jeg lige en omgang massage.

Det gjorde pisse ondt, men håbede sådan på at jeg ikke skulle være på panodiler hele lørdag.

Jeg gik i et langt bad og sov derefter sammen med 4 af mine barndomsveninder.

kl. nåede vidst 00.30 inden vi sov...

Jeg har lige fået et enkelt billed fra fotografen.... flere følger.... <3

post-62985-0-17099700-1376297168_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg fået kjolen hjem.. :) og kan kun anbefale syerske Nål og Tråd

, Erslevvej 40, Galten, Hadsten... Kjolen passer perfekt, og så er hun super billig... 2 lag lagt op, 2 lag tyl klippet til, syet ind ved bryst og halterneck sat på.. 300kr... :)

Hun lagde også min kjole op for snart 3 år siden. Jeg har brugt hende flere gange siden, og ja det koster ingenting og det er flot det hun laver.

0

Jubii beretning :cheerleader3:

MERE!!!!! :loveshower: hvor er det bare et smukt billede! Er det ude ved Dania?

Jeg går igang nu... :cheerleader3: Nej det er ikke i Dania... det er taget på en privat bådbro rigtig tæt på jomfrubakken... :wink:

Nu har jeg fået kjolen hjem.. :) og kan kun anbefale syerske Nål og Tråd

, Erslevvej 40, Galten, Hadsten... Kjolen passer perfekt, og så er hun super billig... 2 lag lagt op, 2 lag tyl klippet til, syet ind ved bryst og halterneck sat på.. 300kr... :)

Hun lagde også min kjole op for snart 3 år siden. Jeg har brugt hende flere gange siden, og ja det koster ingenting og det er flot det hun laver.

Ja det er super flot det hun laver.... Hun fiksede også lige brudepigekjolerne, som slet ikke passede da de kom ind af døren... :shooter:

0

Annonce ♥

2 del

Dagen startede kl. 7.30...

- og YES ingen ondt i ryggen... :kiss: til min massør veninde som reddede min dag...

jeg sendte en veninde over til "drenge"huset med Daniels morgengave som var en kurv med alle hans yndlings lækkerier og så 2 personlige gaver. den ene var manchetknapper. på den ene står der MIN MAND - på den anden DEN JEG ELSKER....

nr. 2 gave var et kort med 3 datoer han skulle holde fri... (han ved ikke hvad vi skal)

Derefter spiste vi morgenmad, og tog en hurtig skyller under bruseren...

kl. 9.00 stod frisøren der, og hun gik i krig med mit alt for lange hår.. :biggrin:

efter 2 timer i stolen, kunne jeg får lov til at gå igang med min makeup, imens hun satte hår på nogle af de andre piger...

Det gik rigtig godt lige indtil jeg skulle have hjælp til VIPPERNE...

Ingen ville sætte dem på, og kan simpelthen ikke på mig selv.

Til min store redning trådte Ulla min fotograf ind, og sagde dig kunne hun da sagtens hjælpe mig med... så uden hendes briller, fik hun dem fiflet på plads, og det blev SÅ GODT!! :loveshower:

Nu kunne sløret komme på plads...

post-62985-0-07901600-1376418746_thumb.j

0

Annonce ♥

Vi har lige være på besøg på Jomfrubakken, og det er jo simpelthen fantastisk!!! Gitte sagde, at I havde holdt det skønneste bryllup!

Jeg er så glad for at du anbefalede mig stedet!

Ja det er simpelthen et fantastisk sted.. :loveshower:

- og vi havde den bedste weekend i vores liv!!!

0

Annonce ♥

Opdagede lige at en veninde jeg har var til bryllup i lørdags i Mariager og havde netop lige fulgt med i din tråd..., så kunne jeg jo se at de super gode billeder havde jeg jo lige kigget på (Nanna)

Ej hvor godt.. ;)

Det må jo næsten være min svigerinde Nanna Winther så.. :)

0