Soon2bemrsH

Billige stempler :-)

9 posts in this topic

Var i Søstrene Grene i dag og så, at de havde alle mulige fine og billige stempler og stempelpuder, hvis der var andre, der kunne være interesserede.

Fik selv købt mig det stempel på det nederste billede, som er perfekt til vores "grønne" favors (det på billedet er bare en prototype med test af stemplet). Skrifttypen passer perfekt til vores tema (rustic vintage), som også kommer til at gå igen i invitationer, skilte osv.

Stempel: 6,60 kr.

Stempelpude: 8,80 kr. (de havde ikke lige i sort, så jeg valgte den, der så brun ud, men den er så mere pink...!)

post-65672-0-11135800-1366732128.jpg

post-65672-0-12936400-1366732146.jpg

post-65672-0-08398700-1366732173.jpg

1

Annonce ♥

Skal da vist lige et smut i Søstrene i dag :)

0

Røg selv lige forbi i dag igen og købte lige to ekstra med to forskellige flagranker (en med dannebrogsflag og den anden mere tivoli-agtig)

:-)

Skriv endelig hvad du får fundet :-)

0

De er så fine :) Jeg har " til.. fra.." og "with love" :)

0

Annonce ♥

Fedt. tak fordi du deler :loveshower:

0

Her er dagens køb. Ved ikke, om jeg ender med at bruge dem til brylluppet, men til 7,44 kr. pr. stk. ligger jeg ikke søvnløs :-) De kan garanterer bruges en anden gang, i hvert fald.

post-65672-0-50648800-1366910249.jpg

0

Jeg fik også fat i stempler i dag - tusind tak for tippet :) :)

Købte 2 sorte puder, "with love", "til og fra", flag-ranke og et hjerte - glæder mig allerede til at bruge dem ;)

0

Jeg fik også fat i stempler i dag - tusind tak for tippet :)/> :)/>

Købte 2 sorte puder, "with love", "til og fra", flag-ranke og et hjerte - glæder mig allerede til at bruge dem ;)

Alle tiders, at du kunne bruge det :-D Glæder mig til at se jeres kreative stemplerier :-)

0

Annonce ♥

Jeg købte nogle stykker i forb med en fest hvor gæsterne skulle have et stempel på hånden. Jeg blev lidt overrasket over at man skal dyppet stemplet i puden efter hvert stempel. Så man skal lige huske at købe rigeligt med puder/farve :-)

0