Millemakron

Hjælp til brudesko

4 posts in this topic

Er der nogen der har nogle gode foreslag til sko/sandaler til brudekjolen? Jeg leder og leder. Mit dilemma er at skoene max må have en hælhøjde på 6 cm, for ellers når min kjole ikke gulvet. Skoene skal ikke nødvendigvis være hvide. Der må gerne være noget pynt af en art på skoene. Nogen der har nogle foreslag eller ideer??

0

Annonce ♥

Hvordan ser din kjole og dit tilbehør ud? Bare så man kan pejle sig ind på stilen

0

Har du en max pris, ellers kan jeg foreslå Jimmy Choo, men de koster ca. 2800,-. Jeg købte mine der med hæl på 6 cm og du kan få dem i flere farver

0

Billede af kjolen er vedhæftet. Lidt utydeligt, men håber det går. Der er nogle perler på i sølv foran og kjolen har et mindre slæb. Af tilbehør skal jeg have et bredt armbånd på som matcher perlerne på kjolen og et hårsmykke; en blomst med perler som også matcher dem på kjolen. Jeg havde en tanke om at hvis skoene blev en anden farve kunne jeg matche øreringe og neglelak til disse. Jeg har desværre ikke 2800 til et par sko. Men vil gerne give omkring 1000 kr for dem hvis jeg kan bruge dem efterfølgende.

0

Annonce ♥