Bryllupsfreak

Brudesko - hjælp mig !

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes alligevel du skal kigge på f.eks. Brandos, selvom du siger du ikke vil købe på nettet... De har jo fri fragt (uden noget min. beløb) - og fri retur hvis de skal byttes, og det er der også flere netbutikker der har. Ellers så jeg en del sko, der sagtens kunne gå som brudesko, i Magasin dengang jeg selv ledte.

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Dune kan købes i flere skobutikker og du kan se et udvalg her: http://www.dune.co.uk/mid-heel-dept3103_pg1/#page=2

nu ved jeg ikke hvad du er til. men der er nogle muligheder.

Hvis alt andet fejler, kan du købe en sko som du synes er pæn og blinge den op med skoclips eller andet, der er et par stykker herinde der har erfaring med at blinge sko op.

Jeg er ikke selv super kreativ, så jeg ville tage den lette løsning med skoclips. Se f.eks. her: www.peeptoecandy.com (det er en dansk pige der har forretningen)

Jeg håber du lykkes i jagten

0

Del dette indlæg

Som du måske kan se er jeg hoppet i Peter Kaisers Jamala sko. Nogen synes måske de er kedelige og gammeldags, men jeg synes de er super klassiske. Jeg lagde vægt på at de er til at gå i en hel dag og ikke for høje. De koster omkring 1000 kr, så vil jo også gerne bruge dem bagefter, derfor valgte jeg dem i guld.

0

Del dette indlæg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer