FruKonjen

Findes selvsiddende uden tå med hvid blonde?

4 indlæg i dette emne

Jeg har fundet de lækreste brudestilletter, som passer fantastisk til min kjole, men der er desværre åben tå i stilletterne, og derfor har jeg forgæves forsøgt at lede på både danske, engelske og amerikanske hjemmesider efter selvsiddende uden tå og med hvid blonde. Jeg kan finde et par stykker med hudfarvet blonde, men jeg ville meget gerne have en hvid blonde, så det passer til hofteholder, trusser osv.

Håber der er nogle derude, der kan hjælpe en snart desperat brud uden strømper:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok ikke selvsiddende - så vidt jeg husker, men Føtex har løbefrie nylon strømpebukser uden tå til 35 kroner.

Og de ER løbefri - testen af undertegnede. De er virkelig behagelige :)

De findes også som knæstrømper uden tå. :)

0

Del dette indlæg

Jeg har også ledt efter selvsiddende uden tå og kan kun finde nogle i sort og hudfarve... Tror det bliver svært desværre, men håber der er nogen der kan hjælpe dig. Her er dem jeg har fundet.. http://www.strumpbyx-boutique.se/stay-ups/stay-ups-med-oeppen-t-nudo-fran-marilyn-15-den.php

0

Del dette indlæg

Jeg har også ledt efter selvsiddende uden tå og kan kun finde nogle i sort og hudfarve... Tror det bliver svært desværre, men håber der er nogen der kan hjælpe dig. Her er dem jeg har fundet.. http://www.strumpbyx-boutique.se/stay-ups/stay-ups-med-oeppen-t-nudo-fran-marilyn-15-den.php

Man kan købe de samme på eBay til 7£ inkl. fragt :) Ellers er der dem fra Falke, men der er "stroppen" til storetåen helt væk, så ved ikke om de mon kravler længere op på foden i løbet af dagen? Det er ellers en fin blonde der er på dem. De fåes i tre nuancer af nude.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer