Sign in to follow this  
Followers 0
Challe93

Kan det nås?

5 posts in this topic

Min forlovede og jeg har snakket om bryllup længe.
Vi kom så til at tænke det lidt efter og indså at det lige kunne komme til at passe med bryllup i slutningen af denne sommerferie.
Jeg kan i sommerferien nå at tjene 20.000 inden august der ikke skal bruges til udgifter. Altså er dette vores budget. Han har en diskoprolaps og kan på nuværende tidspunkt ikke gå. Til august/september håber vi på jeg bliver gravid, og da jeg ikke vil giftes under graviditeten eller for den sags skyld lige efter skal det være nu, hvis det skal være indenfor en fornuftig tidshorisont.

Vi forventer bare et lille bryllup (gerne 10 august) holdt hjemme ved os selv for ikke så mange mennesker. Vi har lagt et fornuftigt budget, jeg laver kage og vi har en i familien der kan tage billederne for os. Det eneste der tager tid er altså tøjet til dagen, mad og ringene.

Jeg tænker bare kan vi nå at få det hele til at spille? tør jeg tage chancen med om min tilkommende mand er rask på daværende tidspunkt? det er lidt stressende når man ikke ved hvad man har at gøre med? jeg vil gerne på bryllupsrejse, og har fundet en billig rejse men igen, hvis han ikke er rask?

Jeg håber i kan berolige mine nerver lidt, på forhånd tak.

Ps. familien og det ved det ikke endnu.

0

Annonce ♥

Så længe I har stedet og ikke planlægger det store prinsesse/herregårdsbryllup, så skal det nok kunne nås.

Det eneste er, hvor mange af jeres gæster der er på ferie 10. august. Det kan være en idé lige at snuse lidt i folks ferieplaner først..

Måske ringene tager noget tid at få hentet hjem, hvis de skal laves et andet sted og så videre.

Men helt sikkert, det skal nok kunne lade sig gøre :)

Tillykke og held og lykke med det hele.

Edited by ANMU5EDE
0

Jeg er slet ikke i tvivl om det ville kunne lade sige gøre tidsmæssigt, når i ikke skal holde noget kæmpe stort :loveshower:

Men personligt ville jeg ikke turde hvis min mand ikke være rask/muligvis ikke blev det til dagen! God bedring til ham :)

0

Har kæresten så en kørestol, for så er det jo intet problem at han ikke kan gå, så kører han bare :)

Og mht bryllupsrejsen, planlæg den ud fra at han kan komme rundt med en kørestol, dvs. hotel med elevator, handicap-taxa rundt til seværdigheder osv. :)

0

Annonce ♥

Han har et par krykker, men han har fået det en smule bedre siden jeg skrev indlægget så håber på det bedste, men ellers godt råd :) tak

0