JellyBellyFyn

Polterabend veloverstået :)

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hihi :tunge:

Jamen havde egentlig planlagt bare at være sammen med min bedste veninde, hendes mand og datter. Hun bor på Sjælland, og vi skulle alle bare rigtig hygge, med grill osv..

MEN.. Pludselig kommer der en masse biler dyttende ind i vores indkørsel.. Og mig og H2B kigger på hinanden.. Det går op for mig, og jeg bliver ved med at sige FUCK, og tage mig til hovedet :biggrin:

I det jeg åbner døren står der en masse gode venner, mine brødre, bedste veninden som også er brudepige, samt min anden brudepige/svigerinden.. (mine brødre, bedste veninden samt svigerinden kommer hele vejen fra Sjælland, og jeg bor på Fyn)

Nå, men i det jeg ser alle disse skønne mennesker er jeg helt overvældet og begynder at stortude :fløjt:

Vi byder dem indenfor, og de har taget en masse drikkelse med, samt lavet smørbrød, hvilket vi starter ud med.. Altså lige at få noget i mavserne.. (Jeg får kun spist 1 mad, da min appetit pludselig ikke er så stor. Min mave havde det ikke godt, fordi jeg gruede for hvad der skulle ske med mig :lol: )

Derefter får vi at vide, hvad vi lige skal have pakket.. Jeg bliver bedt om, at tage en trøje på, nogle lange bukser, og H2B's kampbukser udover mine egne på.

Min svigermor kommer hjem til os og henter vores hund..

Vi får låst huset af osv. jeg kommer ud og ser en mand med motorcykel.. Jeg får en del hjælp til at komme i al det motocykeludstyr, og bliver kørt hen til et sted, uden at ane hvor.

Herfra splitter kvinderne og mændene sig

Jeg ankommer til noget wellness-halløj og får manicure, pedicure, samt noget rygmassage.. Imens venter de stakkels kvinder på, at jeg bliver nusset om.

Derefter kører vi i deres biler videre.. Vi parkerer bilen, og holder i et villakvarter. De har pakket picnickurve, drikkelse tæpper osv, og vi finder så en lille sø og sætter os i solen. Får spist lidt kage, chips, drukket, snakket og grint. Vi venter en times tid på gutterne, som skal mødes med os der. En fyr kommer, og tager en masse ting ud af sin bil. En af mine veninder hilser på ham, for lige at fortælle, at vi er kommet.. Her sidder jeg så og tænker og TÆNKER.. Hvad skal der nu ske.. De har lejet ham til sådan nogle bolde, så man kan "gå" på vandet. Det var skide sjovt. Og virkelig hårdt - Derfor jeg er så øm i kroppen, samt min rygmassage jeg fik mig :)

Gutterne havde taget H2B til noget Paintball, klatrevæg og bue&pil, mens jeg fik massage osv.

Efter noget hygge ved søen med "gå på vandet" kører vi derefter videre.. Vi kører hjem til mine svigerforældre, som har stået for at lave en masse mad til os alle sammen.

Vi får spist og rigtig hygget :)

Alt i alt en super skøn dag. Ville dog gerne selv have adrenalinet oppe at køre med f.eks. paintball :wink:

:loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer