BrudAugust2013

Invitation til vielse+reception? Skal man det?

7 posts in this topic

Har nu læst om fle som har sendt invitationer ud til dem som kun er inviteret til vielse og reception. Har også selv modtaget en invitation kun til vielse og reception..

Men som det også fremgår af overskriften. Skal man så gøre det på den måde? Er det ikke okay at holde det lidt som et slags åbent hus?

Bliver nu helt nervøs ved tanken om flere invitationer og brylluppet er jo snart...

0

Annonce ♥

Det er meget forskelligt hvad folk gør.

Mange holder det som åbent hus, men vil du kun have bestemte mennesker med, vil jeg anbefale en invitation.

Har selv sendt invitation ud til vielse/reception, da det ikke er alle vi ønsker at dele dagen med :)

0

Jeg ville helt klart sende invitationer ud. I kirken kan alle der lyster, komme og kigge, men jeg vil altså vide hvor mange jeg skal bespise til reception og hvem.. men også fordi at HVIS vi ender med at holde reception er der nogle vi ønsker at have med til bryllup, men på grund af økonomien vil de så ryge over på den kategori i stedet.. (og så skal jeg være SIKKER på at min søster ikke dukker, men det er en lang historie..)

0

Fik også en invitation engang, kun til reception, den model er jeg ikke til, så vi har valgt ikke at gøre det sådan, vi regner med at vi nogen lunde ved hvem der vil komme..Men syntes du skal gøre hvad du føler for, den ene måde er ikke mere rigtig end den anden...

0

Annonce ♥

Tænkte nemlig også at vi nogenlunde ved hvem som kunne finde på at dukke op så tror bare vi holder os til det :) tak for hjælpen :)

0

Vi invitere til vielse og reception. Kommer der så nogen i kirken, som vi ikke har inviteret, er de velkomne til at tage med til receptionen efterfølgende alligevel :-)

0

Vi vælger at sende 2 slags indbydelser ud fordi vi gerne vil have styr på hvor mange der kommer til receptionen.... Så dem der skal være med hele dagen får en og dem der kun skal i kirken og til receptionen får en anden type..

Edited by sandbbl
0