AndersTania

HJÆLP! Har I dansekjole?!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad stil er din brude kjole, så kunne man finde noget lidt lettere i samme stil.

f.eks hvis din kjole er stropløs kunne man vælge denne til dansefest

post-67346-0-57486700-1372970461_thumb.p

Hvis din kjole har ærmer

post-67346-0-32147300-1372970484_thumb.p

Hvis din kjole har stropper

post-67346-0-64250100-1372970502_thumb.p

Sådan ville jeg ihvert fald vælge at gøre, nu er min kjole i forvejen kort og meget simpel så skal have den på hele dagen/aftenen/natten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er dine! Den første var et genialt bud men ville dog gerne have den en smule kortere! Min kjole er stropløs og stor prinsessekjole, så derfor jeg gerne ville kunne smutte i en lettere :-) Andre der har gode bud på dansekjoler? Eller vil flashe den I evt. selv har haft på/skal have på? :-)

0

Del dette indlæg

Del dette indlæg

Ved ikke om de leverer til Danmark, siden kan ikke vises ordentligt på min computer men den her kunne måske være rigtig fin :-) http://www.mybridaldress.com/strapless-floating-chiffon-wedding-dress-tea-length-mbds1031.html

Billlede :http://www.prlog.org/10853907-short-summer-strapless-floating-chiffon-wedding-dress-tea-length.html

Redigeret af datteren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhh nej.. Sikke et behov jeg lige fik der! :P fuuck den første kjole er flot! min er nemlig også rigtig stor, og er bange for den bliver for træls at have på hele aftenen, også hvis det bliver varmt..

0

Del dette indlæg

Jep! Jeg havde dansekjole :)

Jeg havde en ide om at brudekjolen skulle være på hele natten, men efter jeg valgte en kjole med slæb (som ikke var sådan liiige til at bevæge sig rundt i, tænkte jeg at jeg bare ville købe en billig ekstrakjole. Også som en sikkerhed (NO WAY jeg skulle rende rundt med rødvin på kjolen fordi en eller anden klods havde spildt på mig). Og på trods af at jeg eeelskede min brudekjole var det intet mindre end fantastisk at skifte kjole og sko efter brudevalsen :7himmel:

For mig var det vigtigt at brudekjolen var den fine og "rigtige" kjole, men dansekjolen måtte gerne være pæn og flot.

Jeg fandt denne skønne kjole fra H&M's mama kollektion til 250,- helt perfekt til mig :loveshower:

post-57615-0-70183200-1373221544_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer