mathilius

"Slikbuffet lavning"

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja jeg tænker lidt, at det kunne være rart at begynde , at få fyldt i skålene så jeg kan se hvor meget vi har og hvad vi så evt mangler ..

For det kunne blive lidt svært at nå, at få købt mere et par dage inden brylluppet .. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sat bånd på alle vores krukker, og de første bolcher er hældt i.. (Lufttæt glas vel og mærket)

Venter på 7 kg slik fra worldofsweets.de (ankommer i morgen jubiiiii!!) og regner med at fylde nogle flere krukker op i løbet af ugen.. Dog er det meste af vores slik pakket i papir, og glaskrukkerne har stort set alle lufttætte låg :)

Prøv dig frem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har i fået jeres slik krukker fra? (jeg tænkte på at købe nogle billige glas vaser i Ikea, men måske har i nogle beder bud?)

Og hvordan vælger i "Pynte" Krukkerne/vaserne, med små skilte, eller silkebånd? Jeg mangler lidt inspiration.

0

Del dette indlæg

Vi pyntede faktisk ikke vores jeg syntes at det var så fint med det forskellige slik mod den sorte dug.

Vi havde købt glassene i Ikea og slikket var bare købt, løbende når der var på tilbud i supermarkederne i månederne op til brylluppet.

Vi havde dog et skilt med et digt - tyvstjålet herinde fra:

2012-08-13125_zps6f938bff.jpg

2012-08-13124_zpsd59a588e.jpg

028_zps464ee054.jpg

Det var i øvrigt en kæmpe succes - på billedet ses min farmor, som var i slikbuffeen ikke mindre end 4 gange. :metteholm

Redigeret af Leras
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer