Kjølby

Spray tan og brudekjole, Anyone?

10 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Man kan TYDELIGT se hvad for en beklædning der har været et sommer hit for mig! Det har resulteret i at jeg har virkelig brune underarme arme og total bleg overarme, dejlig solbrun på halsen og total hvid på brystkassen, det kommer til at se temmlig forstyrrende ud, i min sweethart brudekjole, med alle de striber og streger på min krop. Så mit spørgsmål lyder:

- Nogle erfarringer med Spray tan ( lavet professionelt )

- Gøre man det dagen før eller på dagen?

- Smitter det på Kjolen

- Hvad skal man være opmærksom på.

Mvh

"Det stribede flæsk"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke turde spraytan sammen med en hvid kjole - det ville være ærgerligt hvis det smitter af når man har der varmt... :) Derudover har du jo god tid til at få farve på testen af kroppen, så det kan blive jævnet ud... :)

Jeg har også nogle sjove striber - men satser på at resten af sommeren (samt solarium) kan gøre at det mere jævnt... :)

Jeg har kun prøvet spraytan 1 gang - ingen succes, men det var heller ikke prof.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved heller ikke helt om jeg ville turde kaste mig ud i spraytan alt for tæt på den store dag.. Men, jeg har prøvet prof. spray tan en gang og synes faktisk at det blev rigtig godt.. Jeg blev hverken gul eller stribet og synes det så meget naturligt ud.. Nu ved jeg ikke om man må linke til andre hjemmesider herinde, men det sted vi fik det lavet hedder TanningDanmark og jeg kan kun anbefale dem! De ligger i Kbh. K.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme problem - oven i købet en rest fra sidste år. Og hvor er det træls! Arbejder på at få det væk men jeg har jo ikke altid mulighed for at sidde ude i solen og synes de der mærker er forbandet tydelige stadigvæk. Og jeg tør ikke rigtig det der spraytan. Har prøvet engang og mit undertøj var ikke hvidt bagefter!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille, tusind tak for tippet, jeg har været inde på deres hjemmeside og kan se at der ligger et "Center" ikke ret langt fra hvor jeg bor. Dem vi jeg prøve at kontakte :)

Det var så lidt - håber du bliver ligeså glad for resultatet som jeg blev.. Jeg bliver KUN brun på ydersiden af armene og brystet (aldrig mave eller benene) Så det var helt underligt at være brun all-over :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift i juni i år og eftersom jeg ikke tør at gå i solarie mere, så blev jeg nødt til at gøre noget for ikke at ligne en bleg mide på min bryllupsdag. Jeg fik det gjort 2 dage før og farven var fin og naturlig -synes jeg... Men det smitter af ! Synes ikke engang at jeg svedte eller noget, men der under armene hvor underarmene "slider" ind mod kjolen er den helt brun - ØV BØV. Jeg tror faktisk ikke jeg ville have ofret en rensning af min kjole, men NU hvor den er helt brun der - så vil jeg have den renset !

Jeg tror jeg ville have valgt spraytan igen, men jo det smitter af !!! Og det var lavet hos en prof.

Godt tip er at prøve det noget tid før - for man finder altid ud af noget omkring hvad man skal huske på når man lige får det lavet. F.eks. tog jeg armene for tidligt indtil kroppen første gang mens jeg "tørrede" med det resultat at spraytan'en blev noget uens på armene.... og ja, sådan noget var godt at vide til 2. gang inden den store dag. Så kan du også se, hvilken dag efter spraytan'en du selv synes farven er flottest. Mit var flottest på 2. dagen synes jeg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet spraytannet mange gange! Hvis du i sidste ende vælger at gå den vej må du for alt i verden ikke få det gjort på selv dagen for så har du det alle vegne. Man anbefaler at få de gjort en dag før, sove med det og så gå i bad den næste dag.

Jeg har ikke oplevet at det før har smittet af på mit tøj når jeg først har været i bad, men igen så har jeg heller aldrig skullet bære en brudekjole efter en spraytanning.

Men når alt kommer til alt så ville jeg ikke risikere noget den dag og ville nok vælge solariet nogle gange i ugerne op til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville aldrig turde gøre det :) Både det med at man risikere at det smitter af hvis man sveder, eller måske kommer til at ligne en appelsin eller hvad ved jeg.
Mon ikke lidt sol i solcenter kan hjælpe på striberne. Her har jeg sørget for når jeg skal ud i længere tid at have stropløs bluse på, og det har hjulpet mig, jeg for så hurtigt sol normal, og jeg ville også få striber af ingen ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer