Du og Jeg

Hvad synes i?

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op en smuk kjole! Hvor har du købt den? Ville gerne finde noget, der minder om den :)

Jeg har købt den i Beluga i København.

Jeg tror dog ikke at du finder noget der ligner, da de har mange forskellige typer kjoler, og der var slet ingen der lignede denne her :-) Hende der har butikken er dog en rigtig dygtig syerske, så måske ville du kunne få lavet noget der minder om

Jeg har været i 7-8 forskellige butikker, og jeg har ikke stødt på noget lignede denne her.

Men ja, den er bare helt vild smuk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en smuk kjole! Hvor har du købt den? Ville gerne finde noget, der minder om den :)

Jeg har købt den i Beluga i København.

Jeg tror dog ikke at du finder noget der ligner, da de har mange forskellige typer kjoler, og der var slet ingen der lignede denne her :-) Hende der har butikken er dog en rigtig dygtig syerske, så måske ville du kunne få lavet noget der minder om

Jeg har været i 7-8 forskellige butikker, og jeg har ikke stødt på noget lignede denne her.

Men ja, den er bare helt vild smuk!

Det er et forsøg værd, tak :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en smuk kjole! Hvor har du købt den? Ville gerne finde noget, der minder om den :)

Jeg har købt den i Beluga i København.

Jeg tror dog ikke at du finder noget der ligner, da de har mange forskellige typer kjoler, og der var slet ingen der lignede denne her :-) Hende der har butikken er dog en rigtig dygtig syerske, så måske ville du kunne få lavet noget der minder om

Jeg har været i 7-8 forskellige butikker, og jeg har ikke stødt på noget lignede denne her.

Men ja, den er bare helt vild smuk!

Det er et forsøg værd, tak :D

Selv tak.. :-)

Men altså, hvis det viser dig at denne her er din drømmekjole, vil jeg gerne overveje at låne/leje den ud.

Jeg er en str 40 ca, men den kan vel passe en str 38-42.

Jeg skal giftes om 2½ uge, så hvis der er et godt stykke tid til din dag, kan vi jo snakke om det :-)

Den skal i hvert fald ikke sælges. Jeg har planerne om at have den på når vi skal fejre kobber og sølv- bryllupsdage engang i fremtiden :-)

Redigeret af Du og Jeg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer