Sign in to follow this  
Followers 0
PutteFutte

Temaer - farver og blomster

5 posts in this topic

Hej alle :)

Jeg har brugt nogle aftener foran computeren på at sammensætte smukke temaer/farver/blomster og er indtil videre kommet på disse:

540728_10151785097665520_1818609263_n.jp

1075706_10151785097660520_542339191_n.jp

Jeg har altid boet ved den nordjydske vestkyst og elsker stranden og klitplantagen som jeg voksede op i, derfor har jeg valgt marehalmen som en gennemgående ting i blomsterdekorationerne.

Derudover pusler jeg med forskellige farver. Jeg er vild med det blå og sølv fordi det minder mig om havet (og både min kæreste og jeg arbejder i den maritime branche ;) ) Det lyserøde tema er mere romatisk og jeg lavede det mest for at se om jeg ville kunne lide det, og det kan jeg faktisk, selv om jeg slet ikk er til lyserød :wink:

Jeg tror jeg vil arbejde videre med disse temaer og finde gode billeder af brudejoler, bordopsætninger m.m. og tilføje. Har allerede fundet smykker som kan komme med i collagerne :P

0

Annonce ♥

En lille update på det blå tema:

Vil have lavendlerne med i bordpynten og har fundet ud af hvordan jeg vil gøre det! Glasbowler med vand i og lavendler og levende lys :lol: synes selv jeg er ved at blive god til det her :)

71415_10151785824565520_1851879040_n.jpg

0

Jeg synes det sidste tema virker meget gennemført og jeg tror virkelig det vil kunne blvie flot. :) (nu kan jeg selvfølgelig ikke se om du er blevet gift)

0

Jeg synes det sidste tema virker meget gennemført og jeg tror virkelig det vil kunne blvie flot. :) (nu kan jeg selvfølgelig ikke se om du er blevet gift)

Ja, det har jeg også brugt lang tid på at samle ideer sammen til :P Vi kommer fra den jyske nord-vesdt kyst, så strand/siv farverne passer super godt til os :)

(er ikke blevet gift endnu ;) )

0

Annonce ♥

Vi brugte også lavendel, på alle mulige måder. da velsignelsen lå den 31 august, var det lidt sent for lavendel, men jeg købte en hel masse planter og høstede blomster som så hang til tørre i stuen. De så super flotte ud alligevel

0