denmodne

Onsdag er stor prøve dag

70 indlæg i dette emne

Onsdag kommer mine kjoler hjem og min datter, søster og niece er indbudt til stor prøve dag, jeg er meget spændt om der overhoved er bare en af kjolerne der er pæn til mig, det er jo noget af et sats at købe brudekjole på nettet.

Jeg har købt nogle forskellige modeller for at have noget at vælge imellem, jeg satser så efterfølgende på at sælge dem her eller på DAB når jeg har valgt hvilken kjole jeg selv vil have.

( jeg har været ude og prøve et par stykker bare for at få en ide om model )

Hvis det går helt galt er jeg på den, men lige nu klapper jeg hesten og venter i spænding.

Jeg skal nok komme med billeder onsdag aften.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har nu gjort klar til mine hjælpere kommer, jeg kan se at brudepige kjolerne ikke er som de skal være, jeg havde bedt om løst bælte så jeg kunne skifte farve hvis jeg ville, men de har syet det fast hele vejen rundt i livet og det er ikke sådan lige til at ændre, så det er lidt øv..

jeg har så i går skrevet frem og tilbage med dem og de laver to nye til mig da forsendelsen frem og tilbage er for dyr i forhold til kjolernes pris, (jeg har givet ca. 300,00 kr. stykket) jeg har så to hvide brudepige kjoler med lys lilla bælte til salg, str. 7 og 10 år. :-)

de har også fået syet bæltet fast på en af brudekjolerne men det kan ændres uden de helt store problemer.

så alt i alt er jeg indtil nu rimeligt tilfreds, mere følger i aften når jeg har været i alle kjolerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu gjort klar til mine hjælpere kommer, jeg kan se at brudepige kjolerne ikke er som de skal være, jeg havde bedt om løst bælte så jeg kunne skifte farve hvis jeg ville, men de har syet det fast hele vejen rundt i livet og det er ikke sådan lige til at ændre, så det er lidt øv..

jeg har så i går skrevet frem og tilbage med dem og de laver to nye til mig da forsendelsen frem og tilbage er for dyr i forhold til kjolernes pris, (jeg har givet ca. 300,00 kr. stykket) jeg har så to hvide brudepige kjoler med lys lilla bælte til salg, str. 7 og 10 år. :-)

de har også fået syet bæltet fast på en af brudekjolerne men det kan ændres uden de helt store problemer.

så alt i alt er jeg indtil nu rimeligt tilfreds, mere følger i aften når jeg har været i alle kjolerne.

Vi venter stadig spændt !! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stemmer i med nummer 3 - også uden toppe....

Jeg synes toppen gør at din overkrop/bryst bliver for rodet...hvis det altså gir mening

min babser bliver vildt store når jeg få toppe på..... jeg tror nu jeg vælger no 5 den er lidt mere enkelt , jeg er jo ikke helt ung mere

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer