Louisegj

Skridsikre Bryllupssko

9 indlæg i dette emne

Hej Alle

Her kommer så mit allerførste indlæg på forum'et.

Jeg har haft virkelig stor glæde af at læse alle jeres skønne indlæg, spørgsmål og kommentarer... !

Nu til mit spørgsmål:

Jeg har set at man kan få nogle hjerteformede klistermærker til at sætte under skoene så de bliver mere "danse-venlige" og skridsikre.

Er der nogen der ved hvor man kan købe disse ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Aldo kan du få gennemsigtige og sorte til 40-50 kr pr. Par og i Bianco kan man kun få sorte til 50 kr. :-) dem de har er dog ikke i hjerter men formet som forfoden på ens sko - super fine og er storforbruger af dem fra Aldo :-)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt disse, som du kan finde her: https://prettypinktoes.sharepoint.com/Pages/Heartstoppers.aspx

De hedder Original Sole Heart Stoppers, og det er ikke den side, jeg har købt mine på (kan ikke lige huske hvor nemlig).

post-65672-0-12922200-1375651568_thumb.j

post-65672-0-10756600-1375651599_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kommer jeg måske med et fjollet spørgsmål... men skal sko ikke være glatte netop fordi de er nemmere at danse i? :)

Det er fuldstændig rigtigt... :) Det kan skade knæene hvis man danser i sko med "gummibund"...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men det kan også skade alt muligt andet (forstuvet ankel, røget på r*ven, slået arm i nærmeste bord, revet lille mormor med i faldet osv. osv), hvis man skøjter rundt. Alt med måde! Prøv noget forskelligt og se, hvad der virker for dig :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer