Anne1985

Headpiece søges!

9 posts in this topic

Hej

Jeg skal giftes om 5 uger, og jeg mangler et headpiece.

Er der nogle der ved hvor man kan få sådan et henne - uden at det koster en formue.

Har desværre kun et budget på 500 kr.

Er også villig til at købe et brugt...

På forhånd tak for hjælpen

Edited by Anne1985
0

Annonce ♥

Jeg er stor fan af Ebay. Men du skal nok være opmærksom på om du kan nå at få det hjem på fem uger.

0

Ellers kan du kigge på etsy.com. Både SoBridelicious og Gadegaard Design (begge fra Danmark) laver super smukke headpieces til lidt forskellige priser - også noget til under 500 kr.

Jeg har købt mit headpiece ved SoBridelicious, og der gik kun 14 dage fra jeg bestilte, til jeg modtog det med posten.

0

sofiagaver.dk - har selv købt lidt forskelligt derinde. fin kvalitet til pengene, men selvfølgelig ikke så lækre som Miss Lenas hår sager :)

0

Annonce ♥

Hvis jeg vidste hvad stil du er til kan jeg måske hjælpe? Om ikke andet pege dig i den rigtige retning, for jeg ser rigtig meget forskelligt rundt omkring.

0

sofiagaver.dk - har selv købt lidt forskelligt derinde. fin kvalitet til pengene, men selvfølgelig ikke så lækre som Miss Lenas hår sager :)

Fin side - den kendte jeg ikke :)

0

Jeg modtog i går det FLOTTESTE headpiece af Miss-Lena :o)

Det er så flot!

Og super god service, da jeg fik ændret et Mary headpiece til et mindre der passer til mig.

Og der gik ikke engang en uge, og så var det i min postkasse!

Er så glad for det...

Mange tak for hjælpen

0

Fin side - den kendte jeg ikke :)

Ej en side jeg ikke kendte, og fine priser

0

Annonce ♥

Har købt en del på Sofiagaver spiraler og hårkam og fik det hele på mindre end 3 dage. Og fin kvalitet til prisen

Ell er der rigtig rigtig meget på LightInThebox det har jeg ikke modtaget fra endnu da deres forsendelse er lidt dyrt så valgte "super Saver" hvor der er levering på 10- 20 dage, men derinde har de Virkelig ALT..

0