Celi

Prinsessebryllup d.14.6.2014 kl.14 - Bukettens sidste rejse <3

1,049 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fine indkøb :)

super fine indkøb :cheerleader3::cheerleader3: nååårh hvor er de hvalpe skønne :7himmel:

Rigtig gode indkøb! Er især vild med rammerne fra IKEA, har ledt efter noget i den stil til bordnumre nemlig.

Det er ikke noget som, når der er 25%, så får man liiiige købt lidt mere end man egentlig skulle :tunge: Men det ligner nogle gode basis ting du er kommet hjem med :)

Ja det var dejligt at få klaret de indkøb, så der er lige en ting mindre :) Nu skal vi så "bare" beslutte helt præcist hvordan de cylindervaser skal dekoreres :wink:

Synes at billedrammerne er så fine, jeg har selv købt en af dem, bare til derhjemme, hvor vi har et lille maleri i, som vi købte, da vi var i Budapest i august 2013.

Hvor meget måtte I give for cylindervaserne - Vi vil gerne have noget lignende, men vi skal bruge i alt 11 sæt, så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Jeg kan godt li' idéen om, at I sætter billeder af jer op rundt omkring. Det giver rigtig meget personlighed :)

Jeg synes billedrammerne passer så godt til stilen i festsalen, og bagefter vil vi give dem i gave med et bryllupsbillede :) Synes nemlig også at vi burde udnytte den gode plads i vindueskarmene.

Vi gav 99,- pr. cylindervasesættet. Der findes også et andet sæt, som vist koster 129,-. Hvis det er kunne I jo godt købe dem af os når vi har holdt brylluppet? Min kommende mand arbejder i Køge, men er også nogle gange rundt om i landet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2 måneder tilbage datosøster

tillykke med milepælen

Tillykke med milepælen datosøster...

Mange tak ! Synes virkelig det kommer rigtig tæt på nu! :o:a1221:

- og også stort tillykke med 2 måneders milepælen til mine to datosøstre! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget måtte I give for cylindervaserne - Vi vil gerne have noget lignende, men vi skal bruge i alt 11 sæt, så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Jeg tillader mig lige at svare her, håber det er okay :) Har kigget på IKEA's hjemmeside og fundet dem til 99,- Der findes et sæt, hvori der kun er to vaser, men som koster 29,- De findes dog kun i IKEA i Taastrup.

Havde ikke lige opdaget der var kommet flere besvarelser på næste side :blush: vi overvejede også først det billige sæt, men valgte så det andet for at give noget mere fylde og et ulige antal på bordet.

Det ser jo supre godt ud :) Dejligt med en "lille" shopping tur :)

Ja der blev alligevel brugt en del penge, selvom vi egentlig ikke var så mange steder henne :biggrin: Men er glad for alle de ting vi fik købt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. TILRETNING AF KJOLEN

I søndags var jeg til 2. tilretning af kjolen, hvor den var blevet syet ind ved brystet og laget lagt op. Derudover har jeg også fået dansestrop og ophæng til slæbet. Det var simpelthen så dejligt at kunne gå i kjolen uden at den var for lang, og den sidder bare helt perfekt på mig! Er så glad for min kjole og glæder mig rigtig meget til at have den på til vores store dag om 2 måneder :loveflag: Der mangler kun lige et par enkelte småting før jeg kan hente den hjem :thumbsupsmileyanim:

post-39594-0-46486100-1397505164_thumb.j

post-39594-0-66928700-1397505175_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker billede 2, det viser bare hvor godt den kjole sidder på dig :loveshower:

Tak :kiss: Synes også at mig og kjolen klæder hinanden rigtig godt, og det er ikke kjolen der kommer med mig, men mig der kommer med kjolen :loveflag:

Havde du fået din tilrettet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Photofinish den bliver du glad for. Det er den bedste primer jeg har prøvet

Det er jeg glad for at høre! :) Havde først selv taget en jeg troede var imod rødmen, men det var så imod udslæt! Så det var meget godt ekspedienten fik mig over på den rette. Jeg har ret tør hud, så hun mente dette var den bedste variant til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep, det gjorde jeg i december, men den skulle kun lægges op - at jeg så fik fjernet hele slæbet i samme omgang er en anden sag.

Den skulle ikke tilrettes eller lign. i overdelen :)

Da jeg havde fundet sko forelskelsen tænkte jeg at der ikke var nogen grund til at vente :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LOVE IS SWEET 3D SKILT

Så fik vi limet bogstaverne på pladen og har nu et stk. færdigt skilt til slikbuffeten. Synes det er blevet rigtig fint :) Når vi får al slikket hjem vil jeg prøve at lave en prøveopsætning på slikbuffeten.

post-39594-0-26556900-1397506134_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep, det gjorde jeg i december, men den skulle kun lægges op - at jeg så fik fjernet hele slæbet i samme omgang er en anden sag.

Den skulle ikke tilrettes eller lign. i overdelen :)

Da jeg havde fundet sko forelskelsen tænkte jeg at der ikke var nogen grund til at vente :biggrin:

Synes nok også du havde fået det gjort, men troede næsten kun det var mig som var tidligt ude med tilretningen :) Jeg syntes også det var en stressfaktor at kjolen ikke var "færdig", så derfor jeg gerne ville have det gjort :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i Virum, så det kunne være en rigtig god idé. Må lige vende den med h2b, når jeg ser ham senere :)

Det er bare i orden :)

Sin brudekjole er så smuk til dig. Den sidder bare så flot på dig :)

Mange tak, det er altid dejligt at høre fra andre :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILBEHØR TIL BAREN

Så kom der styr på det meste af tilbehøret til baren, dvs. 3D skilt til baren, sugerør i holder samt drinkskort. Vi mangler at få lavet klistermærkerne til cocktailpindene, som zillaen jo ikke mener kan undværes :lol:

post-39594-0-82796300-1398030070_thumb.j

post-39594-0-58982700-1398030090_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VELKOMSTHÆFTE



Vi er gået igang med at udarbejde et velkomsthæfte, hvori der skal være:



- Menu


- Hvem er hvem-oversigt


- Info om gæstebog


- Info om wedding app



Vi er ikke færdige med at designe hvorledes hæftet helt skal se ud :)



TÆPPEKURV



Jeg har fået lavet tæppekurven, hvis nogle skulle få lyst til at varme sig med et tæppe udenfor ved de små cafeborde :)



SKILT TIL SLIKBUFFET



Skiltet skal stå ved slikbuffeten, så der ikke er nogen tvivl om hvad det er :)


post-39594-0-01571400-1398030490_thumb.j

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hele bare SÅ fint :loveshower:

hvor ser det hele bare godt ud :loveshower::loveshower: total gennemført

Neeeej nogle fine ting, hvor er det bare gennemført:-)

Ser så godt ud. :thumbsupsmileyanim:

Mange tak allesammen, det er jeg rigtig glad for at høre :thumbsupsmileyanim: Dejligt at også andre bemærker den (lyse)-røde tråd igennem vores bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bare så fint:-) må jeg hører hvor du har købt sommerfuglen eller fundet skabelonen?

Mange tak :) Sommerfuglene er fra ebay, hvor de kan købes i alle slags farver og med eller uden sten i midten :) søg efter "3D butterfly"

Jeg har faktisk også købt den puncher der kan lave dem, men orkede ikke at lave så mange :lol: Den hedder Martha Stewart Puncher, tror det er str. large.

SBC_ms-42-30002.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer