Celi

Prinsessebryllup d.14.6.2014 kl.14 - Bukettens sidste rejse <3

1,049 indlæg i dette emne

Åh for søren hvor er det bare en skøn beretning, det er jo fuldkommen ligesom at være med - næsten:-)

Det er meget gode billeder, og en sjov historie med ham med Bevar Kalvehave - og det stemmer jeg nu også for.

Dejlige øjeblikke fra jeres fest, det er der ingen tvivl om. Og fotografen har fanget en masse gode og rørende øjeblikke.

Min kæreste og jeg har grinet SÅ meget af det super søde billede med børnene der holder sig for øjnene mens i kysser:-) Thi hi!

Det er satme skægt.

Helt igennem en fantastisk beretning, og jeg glæder mig til der kommer mere:-) Men du har god fart på i dag med at få skrevet... Dejligt.

Det er dejligt at høre.. det er nemlig sådan en beretning skal være synes jeg :)

Hehe ja han var egentlig lidt irriterende lige på tidspunktet, men nu er det jo bare en morsom historie :lol:

Ja det er blevet rigtig godt, men er dog mest glad for billedet med rammen...

Ja jeg fik lige taget et ordentligt hak, så nu er der ikke så lang vej igen :)

Jeg bliver så rørt over din beretning, den er bare så sød og smuk.

Mmmmh den kærlighed

Det er så dejligt at høre, det også også sådan den skal være efter mit hoved :loveboard:

Hold nu op! Jeg lapper det i mig, det hele. Smukt smukt.

Ja det var jo et ægte prinsessebryllup :lol::lol::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlige billeder og jeg tror det er meget naturligt at man ikke kan spise så meget fordi det bare er så stort, kan huske jeg fik spist 2 kartofler til min konfirmation som vel er det der er tættest på et bryllup

Synes også der er så mange gode billeder, der fanger stemningen! :heart:

Ja det var bare en kæmpe oplevelse, så man var simpelthen allerede mæt :)

0

Del dette indlæg

BRYLLUPSDAGEN - D. 14. JUNI 2014

EVENTYRET OM BRYLLUPPET

AF BRUDENS MOR

Dernæst kom der et indslag, som jeg ikke havde ventet.... min mor havde skrevet eventyret om brylluppet, og det var simpelthen så godt... Da min mor fik mikrofonen sagde hun for sjov "2 bakker pommes frites til bord 7!" og ALLE var flade af grin... :lol: Pludselig dukkede min lillebror op iført kasket og briller (mine svigerforældre kunne ikke kende ham :lol:) og spillede instruktør og min far klappede med klaptræet ligesom når man indspiller scener i en film.... Min lillebror råbte f.eks. til en af gæsterne "Du har ikke ikke lyserødt slips med sommerfugle på! Det duer ikke" Det var så sjovt og et rigtig godt og anderledes indslag end man ser normalt :)

SANG FRA FASTRE OG ONKLER

Herfter kom der en sang fra min fars del af familien... det var dog en upersonlig sang, som jeg ikke er så vilde med, da jeg synes det er lidt for let! Men det var selvfølgelig en sød tanke... dog havde den også været ved min kusines bryllup weekenden forinden :huh: (vi var ikke med) Bagefter rejste min onkel sig op og begyndte at fortælle en historie om jydere og sjællændere... :blink: DJ Bent fra Diskobil var nemlig tidligere kommet til at lave en joke om jyder.... måske ikke så smart når halvdelen af selskabet er jyder :lol: Det var da meget sjovt, men det havde ikke noget med vores bryllup at gøre og handlede jo ikke om os.... desuden vidste jeg jo, at programmet var meget presset i forvejen, så historien om konen med træbenet og nøglerne, virkede bare utrolig lang! :)

post-39594-0-26119700-1407170132_thumb.j

post-39594-0-50218700-1407170637_thumb.j

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg

DESSERTEN

Efter lidt gaveoppakning og pause var tiden inde til desserten... VERDENS BEDSTE DESSERT! Hold nu op, hvor har jeg aldrig smagt så lækker en dessert.... kan kun anbefale Frimanns Gourmet fra Næstved.... det var bare helt perfekt! Mange af gæsterne sagde også, at det var den bedste dessert de havde fået! ...det varmer jo gevaldigt i en værts hjerte :loveshower: Pudsigt nok kunne jeg godt spise denne ret op :lol:

post-39594-0-18256600-1407172773_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INDSLAG FRA MINE STUDIEPIGER

Det næstsidste indslag var fra mine søde studiepiger, som jeg mødte dengang jeg studerede på TEKO i Herning.... det er ved at være en del år siden vi stoppede, men vi holder stadig sammen... simpelthen så dejligt :loveboard: Det var også i Herning i min studielejlighed at min kære mand besøgte mig første gang... så de har været med hele vejen :) Det rørte mig meget, de de nævnte at vi altid havde været helt perfekt for hinanden og var meant to be :blush: De havde lavet en sød lille æske, hvori gæsterne skulle skrive små sedler til os, som vi først må åbne på vores 1 års bryllupsdag... Rigtig dejligt at have noget at se frem til :)

QUIZ FRA FORLOVER OG BRUDEPIGE

Det sidste indslag var fra vores dejlige forlover og brudepige... de havde lavet en Jeopardyquiz med kategorierne "Lasse", "Celina", "Bryllup" og "Hunde". Vores hunde har fået hvalpe sammen, derfor den sidste kategori :) Det var simpelthen så godt fundet på.... Jeg endte med at vinde på point og skulle derfor bestemme om jeg ville tage "chancen" og få en bedre præmie... normalt er jeg slet ikke en gambler så luksusbrunchgaveæsken virkede som en god gave :)... men jeg blev så presset af gæsterne til at tage chancen og heldigvis var det et meget nemt spørgsmål og vi fik den fedeste præmie... en 3-dages tur til Berlin sammen med dem :super:

Det glæder vi os helt vildt til og tager afsted til oktober... :thumbsupsmileyanim: Det viste sig også, at min brudepige havde været nervøs over om jeg ville have sagt nej til at tage chancen, så de havde håbet på at Lasse havde vundet :lol:

Alt i alt må jeg sige, at det var helt vildt med alle de indslag, men jeg synes bare det var lige som det skulle være :)

post-39594-0-52892600-1407173361_thumb.j

post-39594-0-91788400-1407174222_thumb.j

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg

GAVEOPPAKNING

Så var det tid til at gøre klar til brudevals og bryllupskage og det gav anledning til at få pakket de sidste gaver op... jeg havde en forventning om, at vi skulle gøre ALT for at få pakket alle gaver op! Derfor gik det rimelig hurtigt med at få pakket gaverne op, men havde heldigvis også nogle gode hjælpere... så det lykkes heldigvis, selvom det var lidt stressende... men der var også vildt mange gaver! Fik også mange fra folk, som egentlig ikke var med til brylluppet...

BRUDEVALS

Så var det lige pludselig tid til brudevalsen... jeg havde glædet mig helt vildt til dette, og det blev også helt fantastisk... stod der med min mand i armene og kiggede hinanden dybt i øjnene... :a1221: Jeg havde en følelse af, at det var et helt perfekt og specielt øjeblik og følte virkelig vi hørte sammen og det altid skulle være os... :heart: Bagefter fik vi spillet vores sang, som også var den, der var blevet synget tidligere i kirken.... Det var lige prikken over i'et :iloveyou: Jeg havde skiftet til mit riveslør, så det blev der taget lidt af... dog synes jeg ikke der var ret mange oppe og hente et stykke... måske de ikke havde set jeg havde skiftet mit blondeslør? :huh:

post-39594-0-20069700-1407175099_thumb.j

post-39594-0-00889900-1407175217_thumb.j

Redigeret af Celi
1

Del dette indlæg

BRYLLUPSKAGEN & FEST

Så kom turen også til bryllupskagen... den var simpelthen så flot og det betød meget for mig, at det var min tidligere kollega, som havde lavet den :heart: Derudover smagte den også rigtig lækkert, men jeg kunne simpelthen ikke klemme mere ned! Vi havde den nederste del og lidt af den næstsidste tilbage... Det skal dog lige nævnes, at min kære mand åbenbart har set for lidt bryllupsfilm, for han begyndte at skære kagen selv :o Så måtte konen altså lige sige STOP! Vi skal jo skære sammen! Det havde han åbenbart ikke lige opfanget :lol:

Herefter begyndte festen så for alvor.... folk hyggede sig med drinks i baren og også ude i tippien. Jeg nåede dog aldrig derud og Lasse fik kun lige stukket hovedet indenfor :) Der er bare så god stemning! Det var også her vi måtte sige farvel til fotografen, men han havde også haft en lang dag :)

Vi fik hygget med gæsterne, men var simpelthen så trætte og mætte af dagen, at vi ved 3-tiden besluttede at stikke af og op i brudesuiten :bed: Vi mente det var bedre at slutte på et godt tidspunkt end lige pludselig sidde og hænge over en drink og være ved at falde i søvn... :rolleyes: Vores søde forældre, brudepige og forlover sørgede for at vores gaver blev pakket i vores bil...det var guld værd morgenen efter :heart:

post-39594-0-50933400-1407176154_thumb.j

post-39594-0-95685500-1407176317_thumb.j

post-39594-0-37198800-1407176758_thumb.j

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

TANKER OM BRYLLUPPET

Dagen efter spiste vi morgenmad på Præstegaarden sammen med de gæster, der havde overnattet på feststedet og i nærheden... Det var rigtig hyggeligt at afslutte det på en god måde og lige høre historier om hvor fantastisk folk havde haft det :cheerleader3:

Det tog alligevel noget tid at få pakket slikbuffet og al pynten ned og resten af dagen gik med at få tingene ind i bryllupsværelset igen... suk!...det var lige så rart da det blev tømt! :lol:

Når vi tænker tilbage på dagen husker vi den som helt perfekt og helt igennem fantastisk... En dag fyldt med uforglemmelige minder og oplevelser! Jeg føler virkelig vi skabte den mest vidunderlige bryllupsfest og tilbagemeldningerne fra gæsterne gør mig helt høj af glæde! :) Det var vores store dag og fortryder ikke et sekund de penge vi brugte på at skabe et livslang minde og fundamentet for vores nye liv sammen! :loveboard:

post-39594-0-09059700-1407178440_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det er jo den mest fantastiske læsning :heart: Det er helt trist at der ikke kommer mere nu... :rolleyes: Men du skal have meget ros for at komme med så meget på så kort tid :)

Har du ingen billeder fra festen?

Og jeres kage, det er nok den flotteste kage jeg nogensinde har set (og jeg har set min del :wink: ). Hvor er den fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BRYLLUPSMIDDAGEN

Festsalen var så fin og det var rigtig fantastisk at gå op til hovedbordet til bryllupsmarchen som mand og kone :loveshower:

Jeg havde faktisk frygtet, at bryllupsmiddagen ville være hurtig overstået... men jeg følte faktisk at den varede rigtig lang tid, hvilket jo var helt vidunderligt... :a1221: Der var simpelthen så god stemning blandt gæsterne og det bord, hvor vi havde blandet venner, familie og kollegaer var bare over al forventning.... de havde simpelthen næsten deres egen fest ved bord 7! :lol: Vi tog også også tid til bare at se og nyde, hvor meget gæsterne hyggede sig... det gjorde mig så glad helt indeni :loveboard:

Gæsterne nød at kigge i bordhæftet, hvor der var menu og beskrivelse af ALLE gæsterne! Det var lidt svært at vurdere, hvor meget folk kiggede i mintfavours, men folk var helt bestemt imponeret :)

Slikbuffeten så også bare så flot ud og lakridspiberne var et hit blandt både unge og ældre! :lol:

Jeg er simpelthen helt vild med jeres borddekorationer :)

0

Del dette indlæg

Lyder som en fantastisk fest - beretningen er i hvert fald helt perfekt ❤️

Det var også en helt fantastisk fest og helt uforglemmelig! :loveshower:

Jeg ville ønske jeres bryllup varede længere. Din beretning har været så dejlig læsning.

Jeg håber vores bryllup, bliver mindst lige så smukt og gennemført, som jeres <3

Hehe ja lige præcis :) Det er rigtig dejligt at høre, det har også været hyggeligt at gennemleve dagen igen :a1221: Jeg glæder mig SÅ meget til at se billeder fra jeres smukke bryllup, som det selvfølgelig bliver med alt det arbejde I har lagt i jeres bryllup! :loveshower:

Det er jo den mest fantastiske læsning :heart: Det er helt trist at der ikke kommer mere nu... :rolleyes: Men du skal have meget ros for at komme med så meget på så kort tid :)

Har du ingen billeder fra festen?

Og jeres kage, det er nok den flotteste kage jeg nogensinde har set (og jeg har set min del :wink: ). Hvor er den fra?

Tak sødeste! :kiss: Hehe ja men måske jeg burde lave en beretning fra bryllupsrejsen, det hører vel også lidt med til brylluppet :) Jo jeg har lidt billeder fra wedding app'en fra festen, som jeg nok godt kan finde frem :)

Hvor er du sød, jeg var også helt vild med vores kage... og hun er slet ikke konditor eller ligende... så synes det er flot klaret, når det bare er på hobbybasis :)

Smukt smukt bryllup! Dejlig læsning!

Dejligt at høre.... det var også et smukt bryllup, så jeg må sige, at jeg virkelig fik mit prinsessebryllup :loveboard:

0

Del dette indlæg

BRYLLUPSMIDDAGEN

Festsalen var så fin og det var rigtig fantastisk at gå op til hovedbordet til bryllupsmarchen som mand og kone :loveshower:

Jeg havde faktisk frygtet, at bryllupsmiddagen ville være hurtig overstået... men jeg følte faktisk at den varede rigtig lang tid, hvilket jo var helt vidunderligt... :a1221: Der var simpelthen så god stemning blandt gæsterne og det bord, hvor vi havde blandet venner, familie og kollegaer var bare over al forventning.... de havde simpelthen næsten deres egen fest ved bord 7! :lol: Vi tog også også tid til bare at se og nyde, hvor meget gæsterne hyggede sig... det gjorde mig så glad helt indeni :loveboard:

Gæsterne nød at kigge i bordhæftet, hvor der var menu og beskrivelse af ALLE gæsterne! Det var lidt svært at vurdere, hvor meget folk kiggede i mintfavours, men folk var helt bestemt imponeret :)

Slikbuffeten så også bare så flot ud og lakridspiberne var et hit blandt både unge og ældre! :lol:

Jeg er simpelthen helt vild med jeres borddekorationer :)

Synes også de blev rigtig flotte, og i den aflange er der faktisk en fin bling bling diamant hængende... :wink: Synes dog farven er blevet lidt mere mørkegrøn på billederne, de var mere lysegrønne i virkeligheden :)

post-39594-0-47727600-1407696868_thumb.j

post-39594-0-22201200-1407696897_thumb.j

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BRUDEBUKETTENS SIDSTE REJSE

Jeg har fra starten af planlægningen af brylluppet ikke været i tvivl om, hvor min brudebuket skulle ende sine dage: nemlig på min mormor og morfars grav i Vejle... Jeg havde et meget nært forhold til mormor og besøgte hende tit som barn og ung, og selvom det er 14 år siden hun gik bort, savner jeg hende stadig :heart: Derfor har det også betydet meget for mig at få mormors sølvskeer og kagekniv med til brylluppet, og jeg håber at brudebuketten kunne give hende del i brylluppet :) Min mormor har altid været meget heldig og vandt fx en af de store gevinster i onsdagslotto, hvor vi blev inviteret med til Mallorca :) Derfor siger vi tit i familien om mormor ikke sender lidt held herned :) På vores bryllupsrejse, et par dage efter vi har afleveret buketten på graven, vinder vi 50% på en udflugt på cruiset... held? måske... men tror mormor har sendt en hilsen ned :heart:

Først er lidt billeder af buketten med vores ringe, taget af mig selv :) Der er også lidt af medaljonen, da fotografen ikke fik taget billeder af den, selvom jeg havde gjort opmærksom på det :unsure:

post-39594-0-40011800-1407698262_thumb.j

post-39594-0-83318800-1407698276_thumb.j

post-39594-0-05648900-1407698293_thumb.j

post-39594-0-91665800-1407698302_thumb.j

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg

Iiih hvor det altså lyder til en fantastisk dag.. Tillykke med hinanden og præmien.. ;) Man ved jo aldrig, kan sagtens være hun har haft en finger med i spillet... ;)

Fine billeder af buketten, bare synd fotografen glemte dem..

Hvor ser I altså godt ud... Kæmpe stort tillykke endnu engang.. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fantastisk smuk beretning af jeres smukke bryllup og ikke mindst en smuk gestus med buketten :7himmel:

Er sikker på det er din mormor der har haft en finger med i spillet om at i vandt :loveshower:

Lidt ærgerligt at fotografen ikke fik et billede med medaljonen ved buketten :a1221: men godt at i selv fik fat i det minde

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer