FluffyBunnyfeet

Farverigt bryllup d. 17. maj 2014

41 indlæg i dette emne

Ja, så er det min tur til at joine det der planlægningstrådsnoget, for at samle ideer og måske inspirere andre?

Vi skal vies d. 17. maj 2014.

Jeg er 27, min bedre halvdel er 36. Og vi er begge ekstremt konservative, ja, gammeldags om man vil. Vi har i skrivende stund kendt hinanden i to måneder. Ja, to måneder. Kom bare an med jeres fordomme :) Men alligevel kom det ikke som noget chok for nogen - jeg havde regnet med hovedrysten og "det holder da aldrig". Der er bare en ganske særlig kemi der gør at vi begge er indstillet på at vi skal være sammen altid, uanset bumpene på vejen!

OVERSIGT! :)

Frieriet

Kirken
Reception og fest
Tema og farver
Kjolen!

Redigeret af FluffyBunnyfeet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frieriet!

Jeg er ikke så god til det der med at huske datoer, men jeg mener det foregik d. 3. august?

Min bedre halvdel havde på forhånd sagt at jeg skulle holde fredagen åben og forventningerne var bare skruet helt i bund - der var lagt ret meget op til at middagen skulle foregå på en kinesisk restaurant. Ikke fordi der er noget som helst galt i det - overhovedet - men måske ikke den mest romantiske setting.

Det var så ikke tilfældet. Det var fantatisk vejr og turen gik til Ebeltoft. Og åbenbart et besøg på en meget fin restaurant. Så var det jo godt man bare var fin i tøjet - kjole med huller og maling, min kæreste i arbejdsshorts. Sådan der, vi var fine sammen med alle de nordsjællandske turister der kom direkte fra deres fine både ved havnen :)

Bagefter havde han så planlagt en tur til Kalø slotsruin. Det var ganske low key, vi skulle bare gå en fin lille tur. Vi sad længe og nød det gode vejr og en fin solnedgang. Og så stillede min kæreste så SPØRGSMÅLET. Jeg var lidt forvirret der - der var ingen ring, han var ikke på knæ, så mente han nu eller om lang tid eller om jeg overhovedet var interesseret i at blive gift med ham?
Min kæreste har været gift to gange før og jeg har haft lidt problemer med at forlige mig med at skulle være den tredje i rækken, derfor forstod jeg ikke helt spørgsmålet. Men det var sgu et frieri :)

Gammeldaws, som jeg nu er, var kirken eneste mulighed. Min kæreste er kun blevet viet på rådhuset og kun med ganske få vidner, så denne gang er også hans første "rigtige bryllup". Og det betyder meget for mig. Selvom jeg ikke er troende, synes jeg det betyder mere at blive viet "for guds øjne". Det er et mere helligt bånd, og jeg vil gerne vise at jeg - modsat de to andre - ikke bare vil give op når "the going gets rough".

Og ja, jeg ævler lige så meget i virkeligheden ;)

0

Del dette indlæg

Reception og fest!

Vi regner med at holde receptionen i helligåndshuset i Randers (det menes at være en mulighed, men vi mangler endelig bekræftelse). Festen holdes i den gamle smedie, et lille hyggeligt B&B i Mariager, hvor vi også overnatter på bryllupsnatten. Vi bliver ikke ret mange gæster det selve festen, max 35, men vi håber at mange vil møde op til globryllup og reception!

post-68703-0-04361900-1377183614_thumb.j

post-68703-0-69345200-1377183679_thumb.j

post-68703-0-73226000-1377183702_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tema og farver og sårn!

Ja, jeg er en planlægningsfanatiker! Jeg er studerende og ved jeg får et travlt efter- og forår med tidskrævende projekter - så den frie tid og det mentale overskud skal udnyttes så meget som muligt lige nu!

Vores bryllup bliver meget farverigt og pyntet med vores almindelige indbo - dvs. bliver en Rice-udstilling :) Farverne bliver primært pink, orange, grøn og pasteller. Har købt en ordentlig stak silkepapir i England, som vi skal lave til pompomer af over vinteren, når tiden er til det.

Har en masse farverige lanterner og lyskæder, dem har vi også planer om at bruge i det hyggelige lille festlokale og i den monsterhyggelige gårdhave!

post-68703-0-97388800-1377184202_thumb.j

post-68703-0-01409700-1377184215_thumb.j

post-68703-0-32424100-1377184292_thumb.j

post-68703-0-42825700-1377184386_thumb.j

post-68703-0-30863200-1377184398_thumb.j

post-68703-0-27484000-1377184413_thumb.p

0

Del dette indlæg

KJOLEN!

Var i fredags ude at kigge på kjoler. Eller ja, det var da meningen det bare skulle være "kigge", men endte med at få en kjole med hjem. Min søde mor var så sød at forære mig den! Mangler at sy et underskørt til den og lave et nyt slør til festen, hvis nogen skulle finde på at lave narrestreger :)

Min kæreste er næsten sikker på jeg kommer i noget lyserødt og fjollet. Skulle jeg komme i noget lyserødt og fjollet ville det være den kjole fra Sherri Hill!

post-68703-0-42977400-1377185063_thumb.j

post-68703-0-36544000-1377185076_thumb.j

post-68703-0-09051800-1377185089_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes den er vildt flot den lyserøde... Kræver dog nok at man har en vis kulør og en vis figur for at kunne bære den :)

Hyggeligt du vil følge lidt med :)

Og hvor har du ret med den lyserøde, ærgrede mig over jeg ikke havde set den før jeg købte kjole, indtil en veninde lige gjorde opmærksom på sådan en ting som hudfarve. Det ville kræve fuldkropsmakeup, mange ture i solarie og 14 dage sydpå ;)

Jeg elsker også Rice, har købt såååå meget på lagersalg i Odense. Det er nærtliggende at bruge det man lige har ved hånden :)

0

Del dette indlæg

Den er altså også lidt sjov, den kjole fra Sherri Hill

Du har en fantastisk figur i den du har købt, til lykke med den

Tak skal du ha :) Synes selv jeg lignede lidt en pølse, men havde den på herhjemme og det hjalp meget at få den snørret ordentligt ind ved taljen :)

0

Del dette indlæg

Den er altså også lidt sjov, den kjole fra Sherri Hill

Du har en fantastisk figur i den du har købt, til lykke med den

Tak skal du ha :) Synes selv jeg lignede lidt en pølse, men havde den på herhjemme og det hjalp meget at få den snørret ordentligt ind ved taljen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Da ikke på lagersalget.. Synes du?

Nej, det er absolut rimelige priser - problemet er at man køber så meget mere end man egentlig burde/har brug for. Og så bliver det lige pludselig dyrt ;) Man får bare meget, meget mere for pengene! Er du fra Fyn, eller kører du - lige som mig - langvejs fra? Jeg er der nærmest hver gang :)

0

Del dette indlæg

Nej, det er absolut rimelige priser - problemet er at man køber så meget mere end man egentlig burde/har brug for. Og så bliver det lige pludselig dyrt ;) Man får bare meget, meget mere for pengene! Er du fra Fyn, eller kører du - lige som mig - langvejs fra? Jeg er der nærmest hver gang :)

Hehe..... Ja det kan være ret svært at begrænse sig!!! Host host!!! Sidst jeg var afsted gav de sådan nogle svanevandkander (ikke ret kønne) for hver 4-500 kr tror jeg man brugte. Min veninde og jeg kom derfra med 6 svaner og en proppet stationcar.

Og ja er fra Fyn! Fik VIP billetter sidst (ikke meget for lagersalg med alle de mennesker, køer og desperat stemning) så vi havde det næsten for os selv :) :) :) Oh yeah!

Trænger faktisk snart til at komme afsted igen...

0

Del dette indlæg

Hehe..... Ja det kan være ret svært at begrænse sig!!! Host host!!! Sidst jeg var afsted gav de sådan nogle svanevandkander (ikke ret kønne) for hver 4-500 kr tror jeg man brugte. Min veninde og jeg kom derfra med 6 svaner og en proppet stationcar.

Og ja er fra Fyn! Fik VIP billetter sidst (ikke meget for lagersalg med alle de mennesker, køer og desperat stemning) så vi havde det næsten for os selv :) :) :) Oh yeah!

Trænger faktisk snart til at komme afsted igen...

Jeg var der også dengang med svanerne! Både om lørdagen og onsdagen. Lad mig sige det sådan - der blev foræret rigtig mange svaner væk. Og det er bare de ringeste vandkander ever ;)

Gad godt VIP - hvordan havde du dog fået fat i de billetter?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer