Niemea

M&R 02.08.14 <3 - Nu gift

41 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det går frem ad men........ Vi har tre fotografer i spil lige pt. Den enes måde at fotografere på er jeg fuldstændig forelsket i, men han koster 3000 mere end vi havde budgeteret :(

Den anden er en familien kender, så der er pres på fra dem om at vi skal vælge ham og den sidste er en nogle af vores venner brugte sidste år som tog nogle fantastiske billeder af dem. :help:

Så lige nu ved vi ikke hvad vi gør men hold op hvor jeg engang i mellem hader penge!!! :td: Nåh men vi er gået i gang med projekt hvad kan vi undvære så vi evt kan få råd til fotografen.

Det positive er at det går frem ad med inivtationerne :lol: De er alle klippet ud og nu mangler vi bare at få et sidste ok fra præsten med tidspunktet og snakke med fest stedet om "tidsplanen". så vi kan få printet alt det der skal ind i invitaionen. Vores monogram stempel er blevet droppet (det var alt for besværligt og blev ikke så perfekt som jeg vil have) og vi har nu fundet en anden måde at lave det på :cheerleader3:

Vi har også fået snævret os ind til to foskellige par ringe og skal nu bare tage beslutningen :cheerleader3: Ringene bliver Saint maurice ringe :lol: og det er ved samme forhandler som men H2B har købt forlovelses ring ved og de meget smukke ørestikker jeg fik i julegave der macher min ring :loveboard: Han er bare fantastisk :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også fået booket en fotograf som vi er virkelig glade for at han vil tage vores billeder den dag :)

Vi får to fotografer ud og vi kan få de billeder vi gerne vil have så vi er jublende lykkelige :cheerleader3: her er hans hjemme side hvis nogle er nysgerrige :)http://www.strikert.dk/

Ikke nok med det men vi bestilte vores kage figur i går og glæder mig sådan til at se den i virkeligheden. Vi synes den her passede bedst til vores tema og til det udseende vi gerne vil have vores kage får. Kagen skal vi ud og smage den 2 april bare lige for at være sikker på at det er den kage vi skal have men tror nu ikke der er tvivl :lol: Det bliver forhåbentlig en Marcipanbund med, vanilje og champagne cremer. Afsluttet med en jordbærmousse. Forstøvet med hvid chokolade og pyntet med dekorationsplader i hvidechokolade :lol: Uhh kan ikke vente :biggrin:

post-62679-0-43169400-1394363938_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine invitationer og en super sød topfigur som kan pynte på en hylde efter brylluppet.. :-)

Hvor har du fundet dine lilla sko??? :wink:

Mange tak :)

Skoene er købt på følgende hjemmeside http://www.dressfirst.com/Wedding-Shoes-c47/

Det var den billigste mulighed at få et par lilla sko der ikke var for høje :wink:

0

Del dette indlæg

Hold nu op er det virkelig så lang tid siden jeg sidst har været herinde (11 marts). Jeg har nu også haft em god grund, for siden midt i april har jeg været langt væk i eksamener. Jeg har nu endelig fået min fine HF hue :cheerleader3: og kan nu efter 11 eksamener på lige over en måned, koncentrer mig om vores forstående bryllup. jeg har dog fået lavet lidt ting mens jeg har læst til eksamen. Hurra for internettet jeg har nemlig fundet mit undertøj på en britisk hjemmeside, de forstår åbenbart at lave selvsiddende bh'er til piger med store bryster i England. :super: Fandt her hjemme sådan en slim kjole der gerne skulle holde det hele inde, men den skal nok klippes til da den er alt for lang. :(

Har lagt et billede op af både bh og trusser herunder. Jeg har også kreeret en gæste bog ved at købe en billig scarp bog og sætte vores eget præg på bogen.

Min dejlige forlovede har fået købt tøj og vi ledte efter en vest med cravat og det hele til og fandt det ved et norsk firma ved navn Zlixx, der fik vi også slips til både forlover og min far der matcher Martin. Det blev lilla med et mønster det er bare helt perfekt til ham.

Jeg har også været i gang med at sy en masse lilla tyl på mit skørt, det er blevet super godt og kan ikke vente til at se det med det hele på fredag hvor jeg skal ud og have tilpasset min kjole.

Prøvelses attest og navne ændring er også sendt af 4sted og i morgen sender jeg prøvelses attest og vores vidners adresse til kirkekontoret. Hold nu op hvor bliver det virkeligt når man sender alle de officielle papirer af sted :biggrin:

Vi mangler nu kun at hører fra en men vi fik vores bordplan på plads forleden, det gik skræmmende let .

Vi har også endelig fået styr på vores favor gaver som er en lille tømmermands pose, vi tog et smut til Tyskland og fandt næsten alt hvad vi skulle bruge: Små cola dåser, Mini Rittersport, Små æsker Tic Tac, Små poser Haribo og Hovedpine piller. Vi diskuterer stadig om der skal være noget salt der i, evt nogle hjemmelavede salt mandler.

Næste projekt er slør der kan rives i stykker, snakke med alle vores kontakter, lave strømpebånd, og bestille billeder til vores Bordnumre og vores world of warcraft achievement. :lol:

post-62679-0-48951300-1403638280_thumb.j

post-62679-0-28281800-1403638321_thumb.j

post-62679-0-20158300-1403638338_thumb.j

post-62679-0-29394500-1403638365_thumb.j

post-62679-0-33194100-1403638390_thumb.j

post-62679-0-16627300-1403638442_thumb.j

post-62679-0-05695300-1403638452.txt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op er det virkelig så lang tid siden jeg sidst har været herinde (11 marts). Jeg har nu også haft em god grund, for siden midt i april har jeg været langt væk i eksamener. Jeg har nu endelig fået min fine HF hue :cheerleader3: og kan nu efter 11 eksamener på lige over en måned, koncentrer mig om vores forstående bryllup. jeg har dog fået lavet lidt ting mens jeg har læst til eksamen. Hurra for internettet jeg har nemlig fundet mit undertøj på en britisk hjemmeside, de forstår åbenbart at lave selvsiddende bh'er til piger med store bryster i England. :super: Fandt her hjemme sådan en slim kjole der gerne skulle holde det hele inde, men den skal nok klippes til da den er alt for lang. :(

Har lagt et billede op af både bh og trusser herunder. Jeg har også kreeret en gæste bog ved at købe en billig scarp bog og sætte vores eget præg på bogen.

Min dejlige forlovede har fået købt tøj og vi ledte efter en vest med cravat og det hele til og fandt det ved et norsk firma ved navn Zlixx, der fik vi også slips til både forlover og min far der matcher Martin. Det blev lilla med et mønster det er bare helt perfekt til ham.

Jeg har også været i gang med at sy en masse lilla tyl på mit skørt, det er blevet super godt og kan ikke vente til at se det med det hele på fredag hvor jeg skal ud og have tilpasset min kjole.

Prøvelses attest og navne ændring er også sendt af 4sted og i morgen sender jeg prøvelses attest og vores vidners adresse til kirkekontoret. Hold nu op hvor bliver det virkeligt når man sender alle de officielle papirer af sted :biggrin:

Vi mangler nu kun at hører fra en men vi fik vores bordplan på plads forleden, det gik skræmmende let .

Vi har også endelig fået styr på vores favor gaver som er en lille tømmermands pose, vi tog et smut til Tyskland og fandt næsten alt hvad vi skulle bruge: Små cola dåser, Mini Rittersport, Små æsker Tic Tac, Små poser Haribo og Hovedpine piller. Vi diskuterer stadig om der skal være noget salt der i, evt nogle hjemmelavede salt mandler.

Næste projekt er slør der kan rives i stykker, snakke med alle vores kontakter, lave strømpebånd, og bestille billeder til vores Bordnumre og vores world of warcraft achievement. :lol:

Tillykke med huen og tænk - nu er det lige om lidt, at I skal giftes. Håber det bliver en fantastisk dag for jer. Jeg selv og H2B har netop her til aften siddet og snakket om vores reception, hvortil vi regner med at der kommer ca. 100 personer. Der skal også en del til, men nu har jeg fundet et par unge damer til at hjælpe med serveringen og så letter det lidt.

Jeg var så heldig, at jeg kan låne 100 champagneglas (hvem har så mange stående) at een som bor i samme by som mig, og nu mangler vi bare 50 kagegafler....jeg vil ikke spise med plastikgafler og drikke af plastikglas.

Pøj-pøj med de sidste ting :7himmel:

0

Del dette indlæg

YAY er nu frue :D Det er helt vildt og sikken en fest vi havde. Det var perfekt alt sammen :) Her kommer der lige et par billeder fra vores dejlige dag. Det første er et af os ved Hølken Strand hvor vores fantastiske fotografer tog nogle helt fantastiske billeder af os. Det næste er af min meget smukke brudebuket som min kære mand bestilte til mig.

post-62679-0-19626700-1408002196_thumb.j

post-62679-0-57954700-1408002229_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer