Svither

Kjolen er fundet!

16 indlæg i dette emne

I lørdags var jeg forbi Kjoledrømme i Humlebæk, og jeg fandt KJOLEN :7himmel:

Maria fra Kjoledrømme var fantastisk og jeg kan kun anbefale alle at tage forbi deres showroom - super service!

Jeg havde slet ikke regnet med at jeg ville finde kjolen allerede første gang jeg var ude, men pludselig var den der bare - det er den helt rigtige kjole for mig! Der var ingen tvivl, heller ikke selv om jeg prøvede andre rigtig fine kjoler efter, så blev jeg ved at sammenligne dem med den :a1221:

Så her er den - min kjole....

post-66538-0-90484200-1377601858_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er tydeligt på billedet at det er kjoleN for dig, sådan som du stråler :loveshower:

Det er en rigtig fin kjole, jeg kan særligt godt lide - hvad hedder sweetheart neckline på dansk? Jeg håber at finde en kjole med samme udskæring til mig, håber det vil være flot til mig. Og det asymmetriske ved hoften er også rigtig flot! :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak - hvor er I søde allesammen :happy:

Jeg er i tvivl med hensyn til slør.... I lørdags prøvede jeg både et slør i gulv længde og et i fingertip længde. Desværre har jeg kun fået taget et billede hvor jeg har gulv længde sløret på, og det ser super flot ud - men er lidt i tvivl om det bliver "for meget".

Det ser bare så voldsomt brude agtigt ud :lol: Bryllupet skal holdes hjemme i haven, helt casual - så spekulerer på om fingertip længden er bedre?

Hvad tror I?

0

Del dette indlæg

Det er tydeligt på billedet at det er kjoleN for dig, sådan som du stråler :loveshower:

Det er en rigtig fin kjole, jeg kan særligt godt lide - hvad hedder sweetheart neckline på dansk? Jeg håber at finde en kjole med samme udskæring til mig, håber det vil være flot til mig. Og det asymmetriske ved hoften er også rigtig flot! :c166:

Det hedder en hjerteudskæring :)

0

Del dette indlæg

Det hedder en hjerteudskæring :)

Tak! :) Det gør det lidt nemmere at finde det rigtige format til :b223: (kors hvor jeg elsker den smiley)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer