monnidk

Negle

6 posts in this topic

Jeg har sådan glædet mig til at få ordnet negle fransk med shellak men jeg er blevet slemt skuffet jeg var lige ved at tude hun klippet dem ba alt for korte. Jeg har normalt ikke lange negle, kun fordi vi skal giftes og de var så flotte men de skulle lige ordnes til hold nu op jeg er ked nok en blanding af nerver. Hulk... Sorry skulle lige af med det til mine med søster som kan forstå mig. H2B kommentar det der ingen der ser det er jo en negl åha.... mænd :)

0

Annonce ♥

Ih det så træls sådan noget. At få lange pæne negle (hvor alle har samme længde) er noget af en langtidsprojekt. Du har ikke overvejet at få lavet kunstige negle, så du ikke skal bekymre dig om de knækker?

Men ja.. Manden har nok ret.. Folk ligger nok ikke mere til det alligevel :happy:

0

Hej

Kan godt forstå, at du er trist og gal!!

Mine negle betyder meget ;-)

Jeg værner pt om dem...med 10 dage til bryllup.

Ak, den ene har en revne ude i siden, så har været i Matas og købt noget lim, og krydser så fingre for, at det går.

Jeg har også bestilt franske med lidt bling-bling, og har valgt selv at ordne dem inden...netop så de ikke tager for meget af ;-)

Håber du er kommet dig lidt over den trælse oplevelse, og at du kan leve med neglene.

Ellers må du få dem kunstigt forlænget, selv om det jo også er øv.

Håber I får en helt fantastisk dag på lørdag - vejret tegner smukt :-)

0

Annonce ♥