averell

Flash anderledes brudebuketter

36 indlæg i dette emne

Jeg vil egentlig gerne se alle de brudebuketter der ikke er lavet af ægte blomster :)

Jeg er stødt på et par stykker herinde, af stof, brocher og knapper, men jeg har svært ved at finde dem igen når jeg lige skal lure hvad i andre har.

Så flash endelig din specielle brudebuket om den er DIY eller købt har ingen betydning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er da også noget nemmere end en anden jeg har set herinde. Men hold da op hvor er den flot. Hvordan er prisen på sådan en i forhold til en ægte???

Jeg har indkøbt materialer for 100,50,. :P

Men så havde jeg også perler, sten og rhinestones hjemme.

Jeg tror hvis man skal ud og købe alt og fx køber på ebay vil den MAX koste 200,- inkl alt det du skal bruge.

Så jeg synes det er noget af en besparelse.

Til 3 knaphulsblomster har jeg så brugt 60,- ekstra til sikkerhedsnåle med flad ryg og nogle kunstige grønne blade jeg vil bruge.

Du kan bruge alt kunst stof som tyl, blonde, chiffon osv.... bomuld, silke, hør og andre rene stoffer kan ikke bruges da de ikke kan få den smeltede kant :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan starte med at vise min egen som er inspireret af dem jeg har set herinde :)

Jeg ville gerne ha lavet en i sorte farver også, men jeg tror simpelthen ikke jeg nå det inden bryllupet desværre.

Ej hvor er den blevet flot Averell. Super godt gået. Er det ikke bare en dejlig følelse at står med det endelige resultat? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan starte med at vise min egen som er inspireret af dem jeg har set herinde :)

Jeg ville gerne ha lavet en i sorte farver også, men jeg tror simpelthen ikke jeg nå det inden bryllupet desværre.

Ej hvor er den blevet flot Averell. Super godt gået. Er det ikke bare en dejlig følelse at står med det endelige resultat? :)

Tusind tak :)

Jo det er vildt sjovt at have lavet den selv, og glæder mig så meget til at bære den om to uger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan starte med at vise min egen som er inspireret af dem jeg har set herinde :)

Jeg ville gerne ha lavet en i sorte farver også, men jeg tror simpelthen ikke jeg nå det inden bryllupet desværre.

Ej hvor er den blevet flot Averell. Super godt gået. Er det ikke bare en dejlig følelse at står med det endelige resultat? :)

Tusind tak :)

Jo det er vildt sjovt at have lavet den selv, og glæder mig så meget til at bære den om to uger :)

Ja også synes jeg det var super sjovt at lave den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lagt en step by step ind, det er slet ikke så svært. I min brudebuket har jeg brugt en halveret flamingokugle og brugt et stykke gammel kosteskaft til håndtag. Til brudepigebuketterne har jeg brugt en gammel sprittush til håndtag (passede bedre til en lille børnehånd) Limet fast i et hul i kuglen mes oseaner af lim og beklædt med satinbånd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavet en ny buket.

Først lavede jeg den hvide om lidt en broche buket, men den blev slet ikke som jeg havde forestillet mig.

Så jeg måtte afsted til hobby butikken og købe lidt forskelligt.

Den er godt nok meget rund og stor, men jeg synes faktisk den er ret fed, og den kommer til at stå fedt sammen med mit sorte bælte og meget mørke hår :)

Hvad synes I?

Den har i øvrigt samme håndtag som den gamle, bare med sort bånd

post-68755-0-28637500-1379508052_thumb.j

post-68755-0-73099400-1379508065_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, den er da så fin og ja, det kommer til at se virkelig smukt ud til et sort bælte. Er vild med at du har brugt fjer i buketten, er blomsterne ens, det er svært at se når buketten er så mørk?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer