mathilius

Jeg er altså nervøs for ....

14 indlæg i dette emne

Ææææi, nu hvor dagen virkelig nærmer sig(på lørdag) er nervøsiteten ved at være på det højeste.

Jeg er SÅ nervøs for, at vi ikke kan finde ud af at få mig rigtig i kjolen. Få den snøret rigtig ..

Og tidsmæssigt er jeg også nervøs !!

Make-up kommer kl12. Frisør kommer kl13.30 og skal efter mig også sætte hår på min søster og lige lidt fint hår på mine 2 drenge.

Mine børn skal også hjælpes i tøjet.

Og vi skal være i kirke15.30. Som ligger for enden af vejen.Vi går dertil hvis det er godt vejr.

Mon vi når det ?

Pyyyyyyyh altså !

Redigeret af mathilius
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i skal nok nå det :)

Men jeg kender godt det der med at være tidspessimist - det er jeg selv til tider og det er bare såååå stressende.

Du kan evt. ringe til din frisør og sige at din kjole skal snørres og at du gerne vil have en time til evt. at kludre rundt i det, så om hun mener det er tids nok at hun kommer kl. 13.30

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft de samme bekymringer :huh:

Så jeg tog en "prøve-dag" med min mor, hvor vi tog tid på hvor lang tid det tog at snørre kjolen, og så hun også lige kunne øve sig i at snørre den..

Det hjalp virkelig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi Skal også giftes på lørdag, og jeg er så glad for at jeg har valgt at ordne hår og make-u selv, da det også ville stresse mig... Og Jeg synes jeg er rigeligt nervøs i forvejen...

Nervøsiteten begynde virkelig at tage til nu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg altså lavet en nødplan ..

Der kommer en og skal sætte hår på min brudepige. Hun vil også gerne sætte på min søster.

Så vi kan gøre det sådan, at hun kommer kl11. Og så kan min søster og veninde være klar kl13, sådan plus minus ..

Og så resten af tiden handler om mig og drengene på 3 og 5 år.

Tror jeg bliver nødt til, at gøre det sådan for, at jeg ikke skal stresse alt for meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi Skal også giftes på lørdag, og jeg er så glad for at jeg har valgt at ordne hår og make-u selv, da det også ville stresse mig... Og Jeg synes jeg er rigeligt nervøs i forvejen...

Nervøsiteten begynde virkelig at tage til nu...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god plan du har lavet. Der skal selvfølgelig være tid til fokus på dig. Min stylist havde lovet at hun selvfølgelig vil hjælpe med kjole, men har nu valgt en med knapper, så tror ikke det bliver et problem.

Har frisør eller makeup artist mon ikke prøvet at hjælpe med det før?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer