Sign in to follow this  
Followers 0
lsodense

Kjoler fra udlandet

4 posts in this topic

Hvis man køber en kjole i London... er der så nogen der vil "røre" ved den tænker tilpasningsmæssigt i DK...

for jeg kan se at på den kjole jeg ønsker der er MANGE penge at spare ved at bestille den over nettet... Den kan fåes i DK men så skal jeg lige ligge ca. 4.000,- oven i prisen.

0

Annonce ♥

Hvis man køber en kjole i London... er der så nogen der vil "røre" ved den tænker tilpasningsmæssigt i DK...

for jeg kan se at på den kjole jeg ønsker der er MANGE penge at spare ved at bestille den over nettet... Den kan fåes i DK men så skal jeg lige ligge ca. 4.000,- oven i prisen.

Det er ikke noget problem, det er i alt fald min oplevelse
0

Jeg købte i London. Og sparede godt! Fik den syet ind hos ander skrædder, det ikk billigt men stadig en besparelse :-) bare vær i rigtig god tid så skal du nok finde en villig! Alternativt kan man høre en kjole designer der kan syg selv.

0

Okay, Jeg tror nu jeg vælger at bestille den fra London så... Man kan vel prøve den her hjemme selv om jeg godt nok vil have dårlig samvittighed når jeg ved jeg vil købe den et andet sted... :-( Men 4-6.000,- er mange penge at spare...

0

Annonce ♥