Maj-bruden 2014

Vægttab inden bryllup

138 indlæg i dette emne

ej hvor jeg bare kender det... Jeg købte kjolen i midt januar og købte den bevidst for "lille" fordi jeg skulle tabe 10-15 kg. mere inden brylluppet.. Men kunne alligevel ikke tage mig sammen, jeg startede alle mulige kurer op, kørte dem en uges tid og droppede dem igen fordi jeg tænkte der var noget der var nemmere og mere enkelt..

I fredags blev jeg så enig med mig selv om at det gik jo altså ikke, og mandag ville jeg starte på pulver... Så hele weekenden var bare et stort ædegilde... hva sker der for det... :pokey:

Men nu er jeg startede op på pulver og har tænkt mig at forsætte til jeg har smidt 10 kg.... :) Skal også have gang i min spinning igen, har ikke rigtig gidet træne siden oktober, men nu er det igang igen... har meldt mig til spinning imorgen... :)

Held og lykke til dig med vægttabet, vi kan holde hinanden lidt i ørerne hvis du har lyst... :)

Det vil jeg mega gerne!

Du lyder nøjagtig ligesom mig!!! Skal også altid lige holde et lille ædegilde, inden jeg starter på en ny kur - dvs. hver mandag, hehe ;)

Nå, men jeg har faktisk været god i dag. Fik kartoffelmos i IKEA, da vi var ude at købe ting til brylluppet (stearinlys og lanterner). Men har samlet set slet ikke spist mine 2000 kcal, så har i hvert fald ikke taget på i dag.

har besluttet mig for 4 arm-øvelser, jeg vil lave hveranden dag. Er så bange for at have mega flæskearme til brylluppet :( Derudover vil jeg løbe hveranden dag. Burde starte i dag, men har været sygemeldt fra arbejdet, selvom jeg nok var rask nok til at komme i dag, så kan ikke rigtig løbe ude - hvis jeg møder nogen ville det være mega pinligt!! Men fra i morgen! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super godt du har været god idag... Det er første skridt på vejen... :) jeg har haft min 3. Dag på pulver og har tænkt mig at forsætte... :)

Jeg har lige her til aften lavet lidt hullahop og lidt arm øvelser... Hvilke øvelser vil du lave.?? Lad os følges i at lave dem hver anden dag... :)

Jeg vil også helt vildt gerne begynde at løbe, har altid tænkt det ikke var noget for mig, men tænker bare det er en fed motionsform da man kan være færdig i løbet af 30-40 min.. Og ikke skal bruge så meget tid i et center.... :/ men venter vidst lige med at kaste mig ud i det til vejret er lidt bedre og der er røget de 10 kg... :)

0

Del dette indlæg

Super godt du har været god idag... Det er første skridt på vejen... :) jeg har haft min 3. Dag på pulver og har tænkt mig at forsætte... :)

Jeg har lige her til aften lavet lidt hullahop og lidt arm øvelser... Hvilke øvelser vil du lave.?? Lad os følges i at lave dem hver anden dag... :)

Jeg vil også helt vildt gerne begynde at løbe, har altid tænkt det ikke var noget for mig, men tænker bare det er en fed motionsform da man kan være færdig i løbet af 30-40 min.. Og ikke skal bruge så meget tid i et center.... :/ men venter vidst lige med at kaste mig ud i det til vejret er lidt bedre og der er røget de 10 kg... :)

Hvor meget skal du tabe i det hele?

Jeg er 173 cm og vejer lige nu 84,5. Jeg vil gerne ned på 74. Eneste problem er, at jeg har så travlt,

Kunne være virkelig fedt, hvis vi lavede øvelserne samme dag. Har du lavet dine i dag?

Jeg vil lave armbøjninger, de der hvor man skal sænke sig ned i armene fra en stol, og to andre armøvelser. Skulle måske sende billeder af dem....

Løb skulle være det bedste, fordi det ikke ændrer din krop, den bliver bare mindre. Cykling gør dig feks stor.

0

Del dette indlæg

Altså har allerede smidt 28 kg fra jeg vejede allermest.. Og 20 det sidste år... Vil rigtig gerne tabe 20 mere.. Er kun 166 høj... :) så når ikke det hele inden brylluppet, men 10 er fint... :)

Ja har lavet lidt idag, men kan sagtens lave øvelser imorgen... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt når man finder noget der motivere en.. :) jeg har også undertøjs billeder af mig selv, dog ikke nogle jeg deler.. :)

Det er uroligt at man tager på bare fordi man får kæreste ikke.. :/ det er også det der har været problemet hos mig.. Under mit første forhold tog jeg 40 kg på.. 😮

Jeg skal giftes 14. Juni... 😊 der er ikke længe til.. :) dog lidt længere end du har.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt når man finder noget der motivere en.. :) jeg har også undertøjs billeder af mig selv, dog ikke nogle jeg deler.. :

Det er uroligt at man tager på bare fordi man får kæreste ikke.. :/ det er også det der har været problemet hos mig.. Under mit første forhold tog jeg 40 kg på.. 😮

Jeg skal giftes 14. Juni... 😊 der er ikke længe til.. :) dog lidt længere end du har.. :)

Ja, det er lidt vanvittigt! Jeg har dog været lidt nede med stress, så det har ikke gjort det nemmere.

Men hold nu op, hvor har jeg rygrad som en regnorm. Har i dag spist lyst brød med smør. Ih altså! Til gengæld har jeg i dag konstateret, at det må være netop det lyse brød, der giver mig knaldende hovedpine, så det burde gøre det lidt nemmere at holde mig fra det.

Hvordan går det for dig?

0

Del dette indlæg

Så burde du kunne holde dig fra det lyse brød... Det gør alligevel ikke noget godt for noget... :tunge:

Jeg har været god idag, har kun fået mit pulver og 2 bolcher... Og det var til trods for der i personalestuen stod skildpadder (min favorit) nybagte boller og resterne af en pose slik... Men tog ikke noget af det... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har vejedag imorgen og er spændt på hvad vægten siger efter 5 dage på pulver... :-)

Har du fået trænet idag??? (jeg har ikke.. :unsure: har haft min mor i røret op til flere gange da hendes kæreste har bedt hende om at flytte, så der var lige krise.. )

0

Del dette indlæg

Så burde du kunne holde dig fra det lyse brød... Det gør alligevel ikke noget godt for noget... :tunge:

Jeg har været god idag, har kun fået mit pulver og 2 bolcher... Og det var til trods for der i personalestuen stod skildpadder (min favorit) nybagte boller og resterne af en pose slik... Men tog ikke noget af det... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har vejedag imorgen og er spændt på hvad vægten siger efter 5 dage på pulver... :-)

Har du fået trænet idag??? (jeg har ikke.. :unsure: har haft min mor i røret op til flere gange da hendes kæreste har bedt hende om at flytte, så der var lige krise.. )

Åh nej! Jeg håber, hun er ok? :(

Jeg har ikke fået løbet, men har lavet arm-, Balle- og maveøvelser. Og har cyklet på arbejde i dag. Har ikke rørt min cykel i et år! Så pinligt!

Har faktisk lige besluttet mig for at starte på suppekuren på mandag. Det virker meget overskueligt.

Bliver du ikke træt af pulver?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke fået løbet, men har lavet arm-, Balle- og maveøvelser. Og har cyklet på arbejde i dag. Har ikke rørt min cykel i et år! Så pinligt!

Har faktisk lige besluttet mig for at starte på suppekuren på mandag. Det virker meget overskueligt.

Naa lige nu er hun ikke okey, men det er ikke første gang der er krise... Så nu må vi se hvad der sker... (Han har så også 3 børn som alle var inviteret med til brylluppet, så det kan være det lige give 4 mennesker mindre)

Jo jeg bliver træt af pulver, men samtidig synes jeg det er dejlig befriende ikke at skulle tænke over hvilke mad jeg skal spise til næste måltid, jeg ved jeg bare skal ryste min shake og drikke det... Det er en udfordring når jeg er ude, så forsøger at holde sociale aktiviteter lidt nede i denne periode....

Jeg kan godt lide suppen man skal spise under suppekuren, men til morgenmad, naa tror jeg ikke... Men glæder mig til at følge dig hvis du springer ud i det.. :wink:

0

Del dette indlæg

Naa lige nu er hun ikke okey, men det er ikke første gang der er krise... Så nu må vi se hvad der sker... (Han har så også 3 børn som alle var inviteret med til brylluppet, så det kan være det lige give 4 mennesker mindre)

Jo jeg bliver træt af pulver, men samtidig synes jeg det er dejlig befriende ikke at skulle tænke over hvilke mad jeg skal spise til næste måltid, jeg ved jeg bare skal ryste min shake og drikke det... Det er en udfordring når jeg er ude, så forsøger at holde sociale aktiviteter lidt nede i denne periode....

Jeg kan godt lide suppen man skal spise under suppekuren, men til morgenmad, naa tror jeg ikke... Men glæder mig til at følge dig hvis du springer ud i det.. :wink:

Haha, god pointe! Men jeg spiser aldrig morgenmad, så mon ikke det går.

Jeg kan godt følge dig i det med ikke at skulle tænke over det. Jeg føler mig nærmest lidt afhængig af mad; jeg tænker på det hele tiden. Det fylder SÅ meget for mig. Det vil jeg virkelig gerne slippe af med.

Lige nu er jeg bare mega spændt på, hvor meget vægten straffer mig i morgen...

Jeg regner med at starte på suppen mandag :)

0

Del dette indlæg

Hvordan gik det så med vægten igår???

Jeg har siden i mandags smidt 3,5 kg.. Men siden min sidste vejning i fredags er der "kun" røget 800 gram...

Jeg har bedt kæresten om at pakke vægten væk idag imens jeg er på arbejde og så først finde den frem igen på fredag.. Det er altså en dårlig vane at jeg vejer mig hver dag og både morgen og aften.. :/

Jeg skal til personale dag idag med morgen og frokost.. Men har mit pulver med, så ingen mad til mig... :)

God weekend.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan gik det så med vægten igår???

Jeg har siden i mandags smidt 3,5 kg.. Men siden min sidste vejning i fredags er der "kun" røget 800 gram...

Jeg har bedt kæresten om at pakke vægten væk idag imens jeg er på arbejde og så først finde den frem igen på fredag.. Det er altså en dårlig vane at jeg vejer mig hver dag og både morgen og aften.. :/

Jeg skal til personale dag idag med morgen og frokost.. Men har mit pulver med, så ingen mad til mig... :)

God weekend.. :)

Den stod stille, så det var ok.

Tillykke med dine kilo. Det er sindssygt flot!!!! :)

Jeg bad min kæreste om at gemme vægten af samme grund. Det giver nogle seriøse op og nedture.

Denne weekend er vi hos mine forældre. De har været så søde at købe særligt ind og planlægge mad, som passer til vores kur :) Det er så dejligt.

0

Del dette indlæg

Så ligger jeg på sofaen efter en skøn weekend hos mine forældre. Har været så god alle tre dage; har modstået burger, morgenbrød, kartofler og flutes :) Nu har vi skiftet vores ellers planlagte McDonald's ud med sundere alternativ fra Brugsen.

Har besøgt et familiemedlem, som lige har været igennem et kort men hårdt kræftforløb. Fandt ud af at maden til brylluppet ikke kunne lade sig gøre. Derudover er jeg bare så meget i tvivl om hvorvidt mit valg om at tage en anden uddannelse er rigtig. Til sammen gør det mig vildt depri og øv-agtig :( Jeg savner virkelig en cigaret lige nu - som jeg i øvrigt har været fri fra i en uge nu :)

Jeg har købt ind til suppekuren, så det er jeg meget spændt på at starte på i morgen. Så håber jeg bare, jeg har tabt mig lidt i morgen tidlig....

0

Del dette indlæg

Jeg har her til morgen tabt 100 gram. Var først lidt skuffet, men når jeg tænker over det, er det ret godt gået. Både fordi der har været mange fristelser og vi har spist meget, men også fordi jeg plejer at tage min. 1 kilo på i weekenderne. Jeg besluttede i sidste weekend at lade være med at drikke før brylluppet. Det vil helt sikkert give mig nogle nemme kilo :)

I går fik mig og min kære mand taget en del beslutninger om bryllup. Vi fil bestilt chaircovers, servietter, og nogle andre ting. Nu er jeg bare spændt på at komme ind i lokalet på mandag, så vi kan få målt alt op. Først derefter kan vi købe dugene, loftpynten osv. Vi ved heldigvis hvad det skal være, og jeg har også fået mere ro på, efter vi har fået bestilt nogle flere ting.

I dag starter jeg på suppekuren. Er godtnok spændt på det. Jeg håber, den smager godt, og at den næste uge går hurtigt. Man skulle kunne tabe mellem 3 og 7 kilo på den uge - det er virkelig meget! Det bliver spændende...

Redigeret af Maj-bruden 2014
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må endelig ikke føle dig som en fiasko... Engang imellem skal man desværre prøve rigtig mange ting før man finder det der fungere for en selv... Tænk hellere på hvor sej du har været i weekenden, undgået brød, morgenbrød og jeres eller planlagte mac d. tur... Det synes jeg er mega sejt... :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

hvis du har mod på at prøve pulver vil jeg gerne sende dig et brev så du kan smage det, ellers vil jeg anbefale at tælle kalorier med nogle af alle de smarte apps man kan få, eller på madlog.dk (Det virker altså hvis man gider det :) )

Dejligt i fik planlagt lidt bryllup igår og bestilt nogle ting... Der er jo heller ikke længe til nu... :biggrin:

Jeg synes selv jeg har været sej de sidste par dage, har modstået alle fristelser i weekenden og drukket mit pulver.. Men idag faldt jeg i med et brag... har spist mange popcorn og boller med glasur på arbejdet... Det er fandme for dumt.. :shooter: Men må bare op på hesten igen og hele tiden have kjolen i tankerne så jeg bliver motiveret til at forsætte.. :wink:

Jeg var til spinning søndag og skal igen imorgen og så startede vi igår på arm challenge... Nu skal de arme altså tones og noget.. :sm:

0

Del dette indlæg

Du må endelig ikke føle dig som en fiasko... Engang imellem skal man desværre prøve rigtig mange ting før man finder det der fungere for en selv... Tænk hellere på hvor sej du har været i weekenden, undgået brød, morgenbrød og jeres eller planlagte mac d. tur... Det synes jeg er mega sejt... :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

hvis du har mod på at prøve pulver vil jeg gerne sende dig et brev så du kan smage det, ellers vil jeg anbefale at tælle kalorier med nogle af alle de smarte apps man kan få, eller på madlog.dk (Det virker altså hvis man gider det :) )

Dejligt i fik planlagt lidt bryllup igår og bestilt nogle ting... Der er jo heller ikke længe til nu... :biggrin:

Jeg synes selv jeg har været sej de sidste par dage, har modstået alle fristelser i weekenden og drukket mit pulver.. Men idag faldt jeg i med et brag... har spist mange popcorn og boller med glasur på arbejdet... Det er fandme for dumt.. :shooter: Men må bare op på hesten igen og hele tiden have kjolen i tankerne så jeg bliver motiveret til at forsætte.. :wink:

Jeg var til spinning søndag og skal igen imorgen og så startede vi igår på arm challenge... Nu skal de arme altså tones og noget.. :sm:

Hvor er du sej!

Hvordan går det med din kur? Hvor meget har du tabt?

Det som irriterer mig er, at jeg før har tabt 15 kilo på kort tid, uden det var hårdt. Det gik skide godt, indtil jeg flyttede sammen med ham der forlovede :(

Jeg ved jo nøjagtig hvad og hvordan jeg skal gøre. Jeg gør det bare ikke. Øv!

Har faktisk købt to af sådan nogle barer, som jeg vil prøve. Hvad for noget pulver vil du anbefale? Og hvor meget tager du?

Ja, det har været rigtig rart at komme lidt videre med planlægningen. Synes godtnok det er stressende nu. Vi var så tidligt ude med alting, men så har vi bare været for afslappede for længe, hehe. Men nu kører det vist :)

0

Del dette indlæg

Jamen altså har ikke været på vægten siden i fredags, men tænker ikke den er faldet særlig meget efter mit ædeflip idag... :(

Hvordan gjorde du så sidste gang du tabte 15 kg???

Altså jeg drikker nutrilett.. kakao pulver.. Jeg er ikke så vild med de andre smage, og nupo er en no go for mig.. Så det bliver selvfølgelig lidt ensformigt med den samme smag hele tiden.. Men så køber jeg engang imellem suppe fra nutrilett (det er en tomat suppe) den kan jeg rigtig godt lide og giver lige noget andet.. :-) Jeg tager mellem 5-6 breve om dagen... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer