missrask

Vores bryllup 3 August 2013

3 indlæg i dette emne

Her er så billeder af vores dag Skal dog lige tilføje at alt hvad der kunne gå galt gik galt måtte 2 dage inden vores bryllup find en ny kjole da kjole var, blev alt for stor da jeg var godt vel 8 måned henne og vores datter valgt at komme 2 dage efter vores bryllup Så hun er født 6 uger før tiden.

post-65360-0-95190100-1380061567_thumb.j

post-65360-0-78632000-1380061790_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med bryllup og datteren. Den med kjolen kan jeg ikke lige greje. :lol: Du måtte finde en ny kjole. "Den gamle" var blevet alt for stor fordi jeres datter valgte at komme før end beregnet; 2 dage efter jeres bryllup. Well hovedsagen og alt afgørende er jo at hun forhåbentlig er sund og velskabt. :lol:

0

Del dette indlæg

Tror jeg skrev det lidt forkert det jeg var mente var at min kjole var, blev for stor fordi jeg have tabt mig så godt jeg fik den prøve igen men man går lidt i panik når man skal prøve og find en ny igen og nej jeg er glad for min lille datter men ked af at hun kom før tiden for det var hun slet ikke klar til endnu men heldigvis her efter 7 uger har vi en dejlig pige som bare kæmper det bedste hun har lærte og tager flot på

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer