B2be-HH

Forårs tema i starten af Marts?

8 posts in this topic

Hej alle sammen.

Jeg skal vies til marts og er meget i tvivl omkring temaet.

Oprindeligt var det meningen vi ville vies i starten af februar med vinter tema. Men vi har valgt at rykke det en lille måned ( datoen er endnu ikke helt fastlagt) ;)

Tror i det vil være for tidligt med et forårs tema i stedet for ?? har søgt inspiration på nettet med forårs tema og tænker noget med pink/gul/lime tema...

Men er i tvivl om det vil falde igennem hvis vejret i marts er meget kold, gråt og trist.. Så ville et vinter tema måske være bedre ( sølv, lyseblåt og hvidt)

Åhhh er sådan i tvivl om hvad jeg skal satse på :)

Har i andre nogle tanker???

MVH

Den fortvivlede <3

0

Annonce ♥

Kalendermæssigt er Marts en forårsmånedd, slvom vejret måske ikke altid er enig :)

Hvad med pastelnuancer af lilla, gul og grøn? Det er forårsagtigt og meget brugt omkring påske.

Hvornår i Marts skal I giftes?

edit: telefonen havde rettet pastelnuancer til stelnuancer - hvad helvede er det? o.O xD

Edited by gybbelgobbel
0

vi er stadig igang med at planlægge det sidste.. enighed drejer sig en del om kompromisser ;) regner med at det bliver midt/slut marts ( hvis jeg får min vilje altså ;) hihi )

0

Marts minder altid mig om påsken, så jeg vil sige gul hvid måske med lidt lilla

0

Annonce ♥

Jeg skal selv giftes i midten af april (vi var også først ude i februar, så marts og endte så med midten af april for at satse på lidt mere forår og bedre vejr:)), og jeg havde tænkt at lysegrøn, hvid/råhvid og lidt gul kunne være fint. Hvis der skal indgå andre farver ville det nok for mig blive sådan en blå som der er i perlehyacinter og hyacinter. Synes ikke nødvendigvis det behøves at være gult, selvom det er tæt på påske :)

0

Altså, vi har jo så valgt ikke at tage hensyn til sæson i forhold til hvilke farver vi vælger, vi har nemlig også en forsigtig dato i slutningen af marts (2015). Vi vil have skruet rigtig op for farven og har derfor lilla, turkis, blå og grøn. Jeg leger med tanken om at gøre det sådan lidt eksotisk, med en snert af noget sigøjner - hvis manden kan overtales :)

0

Marts ligger for det meste i fasten (tiden mellem fastelavn og Påske) og jo tættere man kommer på påsken, kaldes det passions tid--og her er farven rød,

hvilket ikke lige er forårs-pasteller. så hvis du har en fornemmelse for nogle farver, synes jeg du skal kaste dig ud i det, uanset vejret. eventuelt kan du tjekke med en blomster handler hvilke blomster der er fremme til den tid, og så vælge ud fra det?

var til en konfirmation sidste forår( marts), og de havde et tema rundt om marimekko blomster, hvilket også var rigtig fint.

vælg med hjertet, er mit råd.

0

Tak alle sammen.. Jeg tror jeg har "fastsat" mig på grøn ( ikke helt lime men tæt på) og så noget sart pink... INDTIL VIDERE i hvert fald... Når man som mig har det med at være vægelsindet ind imellem så ved man aldrig før tingene er købt.. Hihi

0

Annonce ♥