jegskalnogeti2013

Efter brylluppet

28 posts in this topic

hvor er det dejligt at læse jeres svar, vi har endelig fået nogle billeder og hvor er det fedt at se dem...

så sås vi med nogle venner i lørdags de hade video filmet begge vores taler og taget så mange gode fest billeder det var så fedt..

det jeg har det svært ved nu er jeg stadig går og bobler inden i over vi hade en skøn dag men det tænker andre ikke rigtig på, hvor før brylluppet så var det i og å nu det ingen ting. men så det godt jeg har en dejlig mand man kan fjolle med over vi nu er hr og fru :0)

vi brugte omkring 50000 plus minus og vi er godt tilfredse vi ville ikke ha ændret noget :0)

0

Annonce ♥

....

-Jeg er ked af, at læse om jer der ikke har været tilfredse med hele jeres bryllup eller dele af det... :( Især du, Pernille Pjuske, jeg håber du får taget revanche ved jeres kobberbryllup eller før...

Jeg tager helt klart revanche når jeg får muligheden :) Vi havde bare rigtig mange ting imod i denne omgang, det satser jeg på at vi ikke har næste gang vi skal holde fest :)

0

Hej de damer der nok kigger med endnu lige som jeg efter brylluppet

Hvordan har i det efter brylluppet??

Jeg skifter imellem kæmpe glæde, lykke og gode minder. Også kan jeg blev helt ked, det gik så stærkt og alt det man hade planlagt puf og nu aldrig mere suk

Går stadig og kigger på min smukke kjole og glæder mig til billederne kommer måske på lørdag også det igang med takkekort :0)

Mange hilsner fru Ditlevsen

Selv lige kommet hjem fra bryllupsrejsen.

Jeg var overvejende rigtig glad for det hele mht. bryllup og fest. Synes dog også, at det gik alt for hurtigt!

Ja- der er detaljer der ikke blev helt som jeg drømte om, og ja- alt gik ikke efter planen. Det er dog typisk mig at være super perfektionistisk, og det er mindre ting.

På den anden side, er jeg bare rigtig glad for at have min mand og hele vores liv sammen foran os- og vi havde en fantastisk dag- selvom det blev lidt anderledes end forventet. Det er vist sådan livet er, har jeg ladet mig fortælle ;)

Brylluppet er jo kun starten, og i sidste ende er det vigtigste for mig at jeg blev gift med den bedste mand i mit liv.

Alt godt til brudene derude ;)

0