janni2670

Bryllupsbilleder

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ballerup. Så skal du næsten tage fat i Gokke fra Fotograferne.com. Han kommer derude fra og er en suveræn fotograf. :lol: Møder ham tit ude på Bjarnes (og til bryllupsfester). Det er faktisk Gokke (og konen) der har taget flere af de billeder der ligger på vores hjemmeside hvor man tydeligt kan se brudeparret men de giver ham ikke fuld respekt da jeg har måttet lege med opløsningen. :lol:

0

Del dette indlæg

Fik læst det for hurtigt kan jeg godt se. I mine øjne er der ikke meget som forbinder Ballerup med natur, nostalgi m.v. som mange jo søger efter når vi taler fotolocationer. Det er mere noget som er opbygget. Men jeg spillede på et tidspunkt ude på museet ved Pederstrupvej og husker det som at der var meget natur, gamle bygninger m.v. Måske I skal ud på de kanter eller måske tættere på Ganløse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik læst det for hurtigt kan jeg godt se. I mine øjne er der ikke meget som forbinder Ballerup med natur, nostalgi m.v. som mange jo søger efter når vi taler fotolocationer. Det er mere noget som er opbygget. Men jeg spillede på et tidspunkt ude på museet ved Pederstrupvej og husker det som at der var meget natur, gamle bygninger m.v. Måske I skal ud på de kanter eller måske tættere på Ganløse.

Okay ja men det er bare det at jeg ved ikke om vi kan nå at komme helt der inde. og få dem taget der hvis det var.. men tak for hjælpen

0

Del dette indlæg

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer