charlotteschack

Elsker dig for evigt d.23/8-14 - kjole prøvning

48 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har været ude og prøve brudekjole.

og har rigtig svært ved at se mig selv i sådan en kjole.

i juni begyndt jeg på et større vægttab.

28kg smidt indtil videre.

ser dog stadig mig selv som en stor pige.!

og har rigtig svært ved at finde ud af hva der klær mig krop nu!

er en af disse kjoler den rette?

ligger lige et før billed ind.

så kan i måske bedre forstå!

post-65795-0-91934300-1395431227_thumb.j fra en ferie på kreta

post-65795-0-88543800-1395431381_thumb.j en anden mulig.

post-65795-0-38194800-1395431276_thumb.j

post-65795-0-93987200-1395431306_thumb.j

post-65795-0-94101700-1395431337_thumb.j

post-65795-0-34716200-1395431350_thumb.j

Redigeret af charlotteschack
0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup.

Wow sikke et flot vægttab, respekt :-) Jeg kan kun anbefale at prøve en masse forskellige kjoler og få taget nogle billeder så du i ro og mag kan sammenligne bagefter og finde det der klæder dig bedst og passer ind i din smag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først: Stort tillykke med det forestående bryllup..

For det andet: Nu skal jeg ikke blande mig for meget, da jeg ikke kender manden og hans arbejde. Men Miss-Rina skrev i min planlægningstråd, da hun troede det var Anders Dahl vi havde booket til fotografering, at hun ikke var begejstret for hans arbejde, og vi skulle finde en anden.. Du kan eventuel selv se det her og måske selv spørge Miss-Rina mere til det.

Det var bare lige til info, da man jo gerne vil have de bedste bryllupsbilleder muligt..

0

Del dette indlæg

Du er rigtig flot i alle de kjoler du viser, men de har også meget ens snit. :thumbsupsmileyanim:

Super flot vægttab :respekt: Men kender godt det der med at ens eget billede af sig selv ikke rigtigt følger med. Man får ikke automatisk mere selvtillid af at tabe sig. For man er stadig den samme indeni.

Jeg kan godt lide alle de kjoler du viser, jeg hælder nok lidt til den med ærmer/stropper.

Prøv du trygt nogle flere kjoler og sørg for at få taget billeder undervejs, så du kan se på billederne at du får en flot figur i kjolerne og ikke skal stole på dine forrædderiske øjne i spejlbilledet. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det er helt vildt der kun er 4 mdr. til den store dag!!

årh har ikk fået skrevet her længe..

har haft lidt krise..

vores Toastmaster og forlover, skrev i sidste uge pludselig en besked om at han ikke ville være nogen af delene mere, og så slukkede han sin tlf, og ville ikke snakke med os.

skønt skønt!

havde endda lige fået indgraveret lommelærke og manchet knapper til ham...

Så i skrældespanden med dem :huh:

Redigeret af charlotteschack
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har haft lidt krise..

vores Toastmaster og forlover, skrev i sidste uge pludselig en besked om at han ikke ville være nogen af delene mere, og så slukkede han sin tlf, og ville ikke snakke med os.

skønt skønt!

øøøh hold da op :blink: det var da noget af en melding :(

Håber i kan finde en ny der har lyst til tage rollen seriøst ( også selv om jeg ikke ved hvad der ligger bag)

(y) med gaverne til ham

0

Del dette indlæg

har haft lidt krise..

skønt skønt!

Øv, hvor irriterende

0

Del dette indlæg

har haft lidt krise..

skønt skønt!

Øv, hvor irriterende

hov smukke er du kommet tilbage ind på siden?

ja rigtig surt.. prøver bare ikk at tænke på det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt lige give mit besyv med her. Jeg er ny herinde og kigger lidt rundt i de planlægningstråde der er, og hvor er der mange smukke kvinder, og du er i hvert fald én af dem. Hold da op hvor er de kjoler smukke til dig :cheerleader3:Jeg har selv haft et hurtigt vægttab på over 15 kilo, og det ER svært at få den "store pige" ud af hovedet igen, for det er derinde det foregår. Alle kjolerne klæder dig så smukt, så mit råd er at vælge lige præcis den du synes bedst om for den vil sidde flot på dig.

Skønt frieri og jeg er vild med måden du spurgte din brudepige på :a1221:hvor var det en sød og dejlig tanke at gøre det på den måde.

Jeres invitationer er flotte, og dem henter jeg helt sikkert inspiration fra hvis det bliver aktuelt for mig med bryllup.

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd her.

0

Del dette indlæg

Jeg vil godt lige give mit besyv med her. Jeg er ny herinde og kigger lidt rundt i de planlægningstråde der er, og hvor er der mange smukke kvinder, og du er i hvert fald én af dem. Hold da op hvor er de kjoler smukke til dig :cheerleader3:Jeg har selv haft et hurtigt vægttab på over 15 kilo, og det ER svært at få den "store pige" ud af hovedet igen, for det er derinde det foregår. Alle kjolerne klæder dig så smukt, så mit råd er at vælge lige præcis den du synes bedst om for den vil sidde flot på dig.

Skønt frieri og jeg er vild med måden du spurgte din brudepige på :a1221:hvor var det en sød og dejlig tanke at gøre det på den måde.

Jeres invitationer er flotte, og dem henter jeg helt sikkert inspiration fra hvis det bliver aktuelt for mig med bryllup.

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd her.

Århhhh... tak :loveshower:

du var lige den jeg trængte til kom forbi min side..

ja det er rigtig svært at ændre sit eget syn på kroppen.!

jeg besluttet mig for en kjole, efter at have prøvet alt for mange forskellige, :wink: haha

glæder mig til at skulle prøve kjolen igen d.7/6!!!! jubiiiiii

min brudepige betyder så meget for mig, og vi laver så meget pjat sammen, så hun skulle helt sikkert spørges på en speciel måde.. hihi

super flot med dit vægttab!

hvor langt er du i planlægningen?

og du suger bare så meget inspiration til dig som du end kan!

0

Del dette indlæg

Jamen velbekomme da ... så er jeg da glad for jeg kom forbi :cheerleader3:

Ens psyke er nok noget af det, der er aller sværest at ændre på, som min kæreste spurgte om, da jeg fortalte ham at jeg ALDRIG kom til at gå på stranden i bikini fordi jeg altid har fået at vide hvor grim jeg er, "Hvor lang tid skal jeg bruge på, at overbevise dig om det modsatte, når han har brugt 12 år på at pille dig ned :pokey: ". Det satte da lidt tanker igang må jeg indrømme.

UD af hovedet med den store pige, og IND med hende den lækre i de flotte kjoler :loveshower: som man jo slet ikke KAN prøve for mange af

Mit vægttab kan jeg helt takke min kæreste for, jeg havde aldrig klaret den alene, er simpelthen for glad for søde sager. Hvad angår min planlægning, jo altså .. jeg mangler jo liiiige et frieri men man kan jo altid samle inspiration :oops: og pønser lidt på en planlægningstråd i dybeste hemmelighed, for jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg har fundet ham jeg vil blive gammel sammen med :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen velbekomme da ... så er jeg da glad for jeg kom forbi :cheerleader3:

Ens psyke er nok noget af det, der er aller sværest at ændre på, som min kæreste spurgte om, da jeg fortalte ham at jeg ALDRIG kom til at gå på stranden i bikini fordi jeg altid har fået at vide hvor grim jeg er, "Hvor lang tid skal jeg bruge på, at overbevise dig om det modsatte, når han har brugt 12 år på at pille dig ned :pokey: ". Det satte da lidt tanker igang må jeg indrømme.

UD af hovedet med den store pige, og IND med hende den lækre i de flotte kjoler :loveshower: som man jo slet ikke KAN prøve for mange af

Mit vægttab kan jeg helt takke min kæreste for, jeg havde aldrig klaret den alene, er simpelthen for glad for søde sager. Hvad angår min planlægning, jo altså .. jeg mangler jo liiiige et frieri men man kan jo altid samle inspiration :oops: og pønser lidt på en planlægningstråd i dybeste hemmelighed, for jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg har fundet ham jeg vil blive gammel sammen med :a1221:

Jeg lurede nu os lidt her inde inden frieriet..!

Så kender det godt.. Altid lækkert at være på forkant..

Krydser fingre for at han snart går på knæ.!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer