JanniTR

beretning.

124 indlæg i dette emne

Må jeg hurtigt lige spørge hvor langt du var henne på dagen?

Her på min lille telefonskærm kan man ikke rigtigt se nogen bule... Må lige hjem og se på computeren:-)

Jeg er nok omkring 12 uger henne. Det bliver tydligere på billederne jo senere på aftenen vi kommer :)

Og da det er 2. Gang er det jo tydligere end normalt - var noget mere flad på maven, da kjolen blev købt og det var drømmen kjolen sad sådan :blush:

Men det er nu også hyggeligt at kunne fortælle din lille pige at hun lå i mors mave den dag mor og far blev viet :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVis du har lysst til at jeg på et tidspunkt viser nogle af jeres smukke billeder, på min Facebook, må du endelig sende mig et par stykker (synes simpelthen du er så flot)

Ej hvor er du sød :kiss:

Det må du helt bestemt - tænker dog lidt hvilke...det er vel mest mit SMUKKE hairpiece der har interesse :lol:

Hvis du falder over nogle billeder du syntes om og som du tænker er egnet, vil du så ikke sige til - så kan jeg evt supplere, det er jo knap en 1/4 del der kommer herind :)

0

Del dette indlæg

Nå har vidst lige et øjeblik til at komme lidt videre :)

Afsted mod min kommende mand og kirken.

Vi var i alt for god tid, men jeg pressede nok lidt på for at komme afsted... :floejt: Men tænk nu hvis der skete noget med bilen, var kø eller lign....

Men fik overbevidst min far om at det nok var fint nok at køre, vi kunne jo gøre nogle stop undervejs :biggrin:

Jeg er opvokset i Hammel og var jo hos mine forældre i byen. Men lige den weekend var der også byens store samlingspunkt Hammel Hestemarked (mere bondsk og jydsk bliver det ikke :lol: )

Troede faktisk jeg havde lagt brylluppet weekenden før det - sådan havde jeg regnet det ud, da mine forældre og søster deltager i det Hestemarked.... Men sådan var det ikke - til lidt irritation fra mine forældre... Men hvad de valgte trods alt mit bryllup fremfor Hestemarked....

:back2topic:

Jeg sagde så til min far i bilen, da vi kører fra mine forældre, at vi kunne da lige køre i "vandtruet" (ølteltet på hestemarkedet) for at hilse på og få en fadøl... HA HA det jokede vi længe med, men gjorde det dog ikke.

Et stemningsbillede fra bilen... min elskede far og jeg :a1221:

og et til

Vi kunne godt hurtigt fornemme at vi var i meget god tid..... Så vi besluttede at holde ind på en rasteplads ca halvvejs.

Der holdte også en anden bil, men tre unger i - de kiggede godt nok noget på mig/os/bilen, men vi vinkede fint retur.

Mange dyttede faktisk når de overhalede bilen eller kom som modkørende. Det var vældig hyggeligt.

Igen blev jeg lidt utålmodig og vi besluttede at kører det sidste stykke mod Randers - trafikken kan virkelig være dum om lørdagen....

Lidt bevidste omveje hist og her - jøsses hvor folk kunne vende og dreje hovederne for at kigge :lol:

Vi var stadig 15 min før tid, så vi kørte hjem til os selv. Så kunne mine far lige stikke ind og se om alt var som det skulle være :blush:

OG det var det selvfølgelig. Jeg fik hilst på mine forældres venner - de hjalp i køkkenet den dag. Og så så jeg min kære mand havde husket at hejse flaget, som aftalt.

Vi kan næsten se toppen af kirketårnet hjemmefra - den ligger på en høj. Og maven min kørte rundt, blev mere og mere nervøs og da Christian, vores chauffør vendte sig om - kiggede på mig og spurgte om jeg var spændt, kunne jeg kun nikke.

Min far kom retur til bilen og vi kørte de sidste 500-700 meter op mod kirken. Da vi kommer helt tæt på hører jeg kirkeklokkerne ringe og kan se min mor, søster og søn står udenfor sammen med kirketjeneren.

Vores fotograf får jeg også spottet - han "roder" rundt i græsset og tager en masse billeder :lol:

MIN ANKOMST :a1221:

Ca her registere jeg kirkeklokkerne ringer.

Vores skønne Chauffør Christian - SÅ skøn og sjov en fyr.

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov har da helt glemt forløbet inden min ankomst til kirken :blush:

Kirken før brudens ankomst

Min kære mand med sin kammerat og forlover ankommer til kirken.

Måske min kommende mand også havde lidt nerver på.... han måtte i hvertfald ud og have en cigaret..

Mine DIY sæbebobler til gæsterne - tyvestjålet af Henriette herinde :blush:

Vores kære svoger/toastmaster - hold nu op han havde 100% styr på det hele! Her byder han alle gæsterne velkommen uden for kirken.

Gæsterne ankommer:

Moster og Sigurd venter foran kirken

Stemningsbilleder af kirken:

Min LÆKRE mand :a1221:

Og hans smukke smukke knaphulsblomst - den post havde han virkelig lavet til UG, det var alt sammen SÅ FLOT!

Og sidst men ikke mindst vores SUPER LÆKRE søn - syntes det billede er så stemningsfuldt og lidt retro.

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke!!

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder - jeg glaeder mig meget til at laese mere! :)var

Og WAUW for en kjole :thumbsupsmileyanim:

Mange tak skal du have.

Sikke nogle søde ord - vi er også glade for billederne, nu hvor dagen er ovre. Så kan vi sætte os og nyde dem indimellem.

Det var simpelthen også en FANTASTISK kjole!

0

Del dette indlæg

Nå så putter Sigurd og jeg kan lige nå at komme lidt videre i dag :cheerleader3:

Præludium og brudens tur op ad kirkegulvet - nu er det nu!!!

Jeg vil egentlig nok lade billederne tale lidt for sig selv - det var ret bevægende for mig, så det bliver kigget lidt ned og væk indimellem. Største delen af billederne i beretningen er jo altså fra vores fotograf, men min kære mor har også været en ivrig fotograf (det er alle raw-filerne).

Lige før jeg går op ad gulvet med min far går min mor, min søster og vores søn op. Det var aftalt og mit ønske!

Jeg registrerer faktisk slet ikke om orglet spiller den aftalte canon in D og jeg forsøger at kigge rundt på alle gæsterne, men da mine øjne først fanger mine skønne veninder, må jeg kigge ned og da jeg får øje på min kommende mand er filmen lige ved at knække - derfor det skæve ansigtsudtryk og kiggen væk :wink:

Min mand og jeg giver hinanden et lille kindkys, da jeg kommer op til ham :7himmel:

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken fortsat...

Man må jo altså ikke tage billeder i Kristrup kirke :( Men kan se både fotograf og min mor ikke har lyttet helt efter :tunge:

Der er dog ingen fra selve vielseshandlingen, så dem må i undvære.

Vi er nu blevet viet og er officielt mand og kone - Hr. og Fru. Brandstrup :loveshower:

Det var den time i kirken - så skal vi ud af kirken for første gang som Hr. & Fru.

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan vidst lige nå lidt mere inden jeg må gøre mig færdig - skal i dag med min kære lillesøster ud og prøve brudekjoler :loveshower:

Vores smukke SMUKKE æresport derhjemme lavet af vores venner.

Selv ved havelågen var der sat buketter fra æresporten - samme buketter var også hele vejen op ad gelænderet til vores dør.

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Receptionen hjemme imens vi var til 1. del af vores fotolocation.

Teltet hvor receptionen afholdes

Den fine mad, som vi i tre dage havde knoklet med at lave.

Gæsterne ankommer derhjemme i haven

og tager for sig af al tapas´en - de var vidst ret sultne :)

Lige et detaljebillede af min fars manchetknapper - dem havde vi foræret ham i gave :a1221:

Foran er hans initialer og bag på den ene min fødselsdato og bagpå den anden vores vielsesdato.

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

HVis du har lysst til at jeg på et tidspunkt viser nogle af jeres smukke billeder, på min Facebook, må du endelig sende mig et par stykker (synes simpelthen du er så flot)

Det må du helt bestemt - tænker dog lidt hvilke...det er vel mest mit SMUKKE hairpiece der har interesse :lol:

Hvis du falder over nogle billeder du syntes om og som du tænker er egnet, vil du så ikke sige til - så kan jeg evt supplere, det er jo knap en 1/4 del der kommer herind :)

Jeg synes der er mange billeder der er egnede - kan både lide der hvor hårsmykket er tydeligt, men synes egentlig også at detaljebilleder af buket mm er skønne at se på

0

Del dette indlæg

Jeg synes der er mange billeder der er egnede - kan både lide der hvor hårsmykket er tydeligt, men synes egentlig også at detaljebilleder af buket mm er skønne at se på
Uhha men så vent lige... Tror der kommer nogle fra location der er lige dig, men skal lige have Sigurd puttet i seng :)

Altså hvis du selvfølgelig kan lide dem :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer