JanniTR

beretning.

124 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vores ankomst til receptionen

Vi var godt med ifht. tidsplanen, men tiden fløj godt nok bare afsted. Vi var dog begge meget opmærksomme på at prioritere tiden til receptionen med alle dem som ikke skulle med videre om aftenen.

Vores kære gæster var dog ikke tilfredse med risforbudet, så da vi kommer hjem til huset kan jeg godt se de alle står klar, men det var nu også hyggeligt nok.

De havde trods alt vasket dem :lol:

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

SMUK SMUK SMUKKEST :loveshower:

Hvor er det nogle fantastiske billeder og er så vild med dem med sæbeboblerne på... Super flotte.

Hvor er din buket smuk :wink:

Ej havde slet ikke set din besked før jeg lige løb dem igennem igen :blush:

Er også bare så glad for effekten af sæbeboblerne.

Og tusind tak søde - var virkelig også bare SÅ forelsket i min buket. Det gjorde han bare SÅ godt!!!!

Sikke flotte billeder :)

- jeg er naturlig vis helt vild med jeres location hihi

Nu er jeg nysgerrig: har du haft en planlægningstråd? Og i så fald, vil du komme med et link til den? :)

TAK - ja det kan jeg jo forstå :)

Ja det har jeg. Det er denne HER

:cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

SMUKKE billeder af jer to! Woooooooooooooooooooooooooooooow!!!

TAK søde - er du kommet videre med dine billeder?

Super flotte billeder, hvor er de fede :-)

TUSIND tak :blush:

Fine fine billeder! <3

Mange mange tak for de fine kommentarer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super dejlige billeder.. Synes godt man kan ane maven.. Men synes bare det er smukt

Mange tak - man kan uden tvivl se maven, men sådan er det.

Er glad for du syntes det er smukt - jeg kan dog bedst lide tanken og fortælingen, min krop vil jeg nu gerne havde set ud som da kjolen blev købt.

0

Del dette indlæg

Super dejlige billeder.. Synes godt man kan ane maven.. Men synes bare det er smukt

Er glad for du syntes det er smukt - jeg kan dog bedst lide tanken og fortælingen, min krop vil jeg nu gerne havde set ud som da kjolen blev købt.

Kan jeg godt forstå du ville:) men ja det er en rigtig god fortælling at fortælle hende at hun også var med :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå du ville:) men ja det er en rigtig god fortælling at fortælle hende at hun også var med :)

Nemlig :7himmel::badgirl:

0

Del dette indlæg

Stoort tillykke med jeres dag, og hvor er det fantastiske billeder...

Tænker lidt på din buket, hvordan har I fået lavet billederne? (Og må man spørge hvem der er på billederne??) Overvejer nemlig det samme med min svigerfar og mormor i min buket...

0

Del dette indlæg

Stoort tillykke med jeres dag, og hvor er det fantastiske billeder...

Tænker lidt på din buket, hvordan har I fået lavet billederne? (Og må man spørge hvem der er på billederne??) Overvejer nemlig det samme med min svigerfar og mormor i min buket...

Mange tak for de søde ord :)

Det kan du tro du må.

Ideen er tyvstjålet fra etsy.com og 'delene' til feter købt derinde.

Jeg har bare lavet/samlet dem hjemme.

Det var egentlig en overraskelse til min mand, som mister sin farfar kort før vi mødte hinanden - en man han havde meget nær.

Det var min måde at han skulle deltage i brylluppet på.

Jeg købte så mange dele, så tænkte jeg også ville lave een med min oldefar, som stadig den dag i dag betyder meget for mig, selvom han ikke er her.

Den sidste var jeg ikke forberedt på at måtte lave, men jeg mistede desværre min farfar i januar måned to dage før vores søns barnedåb :(

Så han skulle uden tvivl også have en plads i mit bryllup og gerne så tæt på mig.

Det er faktisk historien - kort sagt.

Men sikke en glæde/tårer og snak der kom ud af det i selskabet :)

Syntes det er så smuk en måde at minde sine kære, når de desværre ikke kan være tilstede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Receptionen fortsat

Der var den dejligste stemning blandt alle gæsterne, da vi kom tilbage fra location :7himmel: Gæsterne havde bare rigtig hygget, snakket og nydt det gode vejr.

Og så kom tiden til vores SMUKKE bryllupskage skulle skæres! WAUU et arbejde min mor havde gjort og den smagte bare FANTASTISK :loveshower:

Desværre havde vi haft så godt vejr og solen havde stået lige ind på kagerne, så en enkelt var næsten ved at skride ned at træstuben :pokey: Men de var stadig flotte og gæsterne var vilde med dem!

Sønnike skulle også have sin snack - en banan

Stemningen fra teltet

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Receptionen fortsat

Min kære mor havde fra Sigurd lavet en sang til sine forældre - så sødt og så fint, at han selv kom gående med sangene i sin gåvogn

Et billede af far og søn :loveboard:

Vores kære søn skulle jo passe af vores skønne naboers datter og hun var der bare! :thumbsupsmileyanim: Hun læste ham hurtigt og puttede ham til sin lur.

Det var nu mærkeligt at sige farvel til ham og selv vide vi skulle videre. Men han har taget pasningen i så flot og endda lavet et maleri til sin mor og far <3

Vi skulle selvfølgelig også forbi vores Photo booth, som alle andre og de billeder skal i ikke snydes for -HAHA-

Flere gæster fandt det morsomt og en del har da også været forbi, men det er bestemt ikke noget jeg vil gøre mere ved end at skrive det er sjovt og en anderledes måde at have minder på nu.

Min kære svigerinde kom hen til mig og spurgte hvad de gjorde med alle gaverne/blomsterne, som var kommet til receptionen - jamen det var helt vildt.

VI aftalte, at blomsterne og sammenplantninger mv. blev hjemme og jeg læste lige kortene igennem. Alle gaver vil de kører med ud til Kaløhus, så vi kunne åbne dem alle søndag formiddag.

Så her læser jeg lige et kort

Flere begyndte så småt også at komme hen for at sige farvel - det var nu rart, at få sagt ordentlig farvel til de som ikke skulle med videre om aftenen.

Men så var det også tid til at vi måtte kører fra receptionen igen. Vores kære toastmaster guidede os høfligt ud til bilen og afsted kom vi.

Næste stop Kaløhus, Skærring Strand

Og alt i mens vi var på vej til fest og lidt flere location billeder var der godt gang i balladen herhjemme... :unsure::td::blink:

Og sikke de har moret sig..... :angry:

Min mor tog dette billede, da de malede på vejen - det er nu meget hyggeligt med et dyt fra bilerne indimellem, men ris er jeg SKIDE træt af (y)(y) Så de kan bare vente sig - hver og een!

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Armen altså.....Det hele er jo bare smuk med smuk på. :)

Hvad består din buket af? Den kunne jeg godt lige bruge et godt billede af til min kære h2b. Den er lige præcis som jeg vil ha' den.

Jeg synes ikke du skal være ked af din baby bule. Det gør dig bare endnu smukkeste at se på. Der er da ikke noget mere fantastisk end gravide kvinder!!!!!!

0

Del dette indlæg

Wow! - Siger jeg bare!! :loveshower: Jeg er helt vild med hvordan du ser ud, lige fra kjole til hår. Håber at det er i orden, at jeg linker til din tråd, når jeg når til hårinspiration i min tråd...? Har nemlig haft mange løse idéer om håret og da jeg så dit, tænkte jeg, at det var lige sådan det skal være! Hvordan virker det birdcage på dit hairpiece - sidder det fast på, eller kan nemt tages af og på efter behov? Hvis du vil sælge det, siger du bare til :wink:

I øvrigt rigtig mange dejlige billeder fra jeres store dag! Glæder mig til at læse mere!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er i alle så søde!!!!

Jeg beklager, at jeg er kommet fra beretningen - det er skisme ikke nemt :(

Vi har desværre fået en kedelig diagnose til N :( :boo: så det fylder rigtig meget.

Vil så gerne have den gjort færdig - og det skal jeg også nok få gjort!! :sm:

Men men men tålmodighed piger... Glæder mig til at leve mig ind i brylluppet igen. Det kommer godt nok lidt langt væk, men hverdagen rammer igen.

Men alfa og omega - vi har det godt og er stadig lige smask nyforelsket og nyder livet som giftefolk!

Lillepigen i maven bokser afsted, maven er efterhånden stor og Sigurd er bare SKØN!! :)

0

Del dette indlæg

Hvor er der mange fine og gennemtænkte detaljer, sikke en smuk dag og du er da den smukkeste brud!

Det gør mig ondt at i går igennem en svær tid. Tanker til jer!

Håber du finder overskud til at fortælle videre en dag.

Tusind mange tak for de meget smukke ord! Det betyder virkelig meget at andre også kan se det smukke og detaljerne i blandt :)
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer