JanniTR

beretning.

124 indlæg i dette emne

hmm må måske hellere få lavet vores beretning fra vores mest FANTASTISKE bryllupsdag...

Havde egentlig sådan glædet mig til denne del før brylluppet, men nu er det som om jeg ikke ønsker det hele skal slutte.. :(

Syntes det er meget vemodigt og trist pludselig at må skrive herinde, men samtidig vil jeg jo også så gerne berette om den dag vi VIRKELIG kun kunne have drømt om! :7himmel:

Jeg håber der er nogen som vil læse med - ellers virker det måske lidt spildt :) Men på den anden side er dette jo også et dejligt minde at gemme.

So here we goes.... :loveshower::loveshower:

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene op til...

Jeg har jo gået hjemme på barsel, så tiden blev vældig udnyttet imens bettemanden var i vuggestue.

Mine fine negle blev ordnet søndagen inden brylluppet - det tog en evighed (tålmodighed har jeg nok ikke så meget af :wink: ), men så DYGTIG min søster var :loveshower: Hun er uddannet negleteknikker og er frisør, så hun stod for den del :tunge:

Sønnike og h2b blev ligeledes klippet, så var vi alle fine.

Mandag kom svigerfar og byggede vores midlertidige "palle trappe" fra stuen uden til haven/teltet, hvor receptionen skulle holdes.

Onsdag blev teltene (3 stk) til receptionen sat op i haven og haven fik lige en lille makeover.

Torsdag kom min kære svigermor og hjalp med al rengøring og andre små ting. Hun blev til fredag og kørte forbi Kaløhus med alle vores ting inden hun vendte helt hjem. :loveshower:

Torsdag og fredag havde h2b også taget fri, så var tidsplanen lidt mere realistisk at nå.

Torsdag skulle vi på sygehuset med h2b - han skulle have lavet en lumbalpunktur og derefter kørte vi ud og fik købt hvide gerberra til bordene i tilst.

Vi skulle også mødes med min kære far og handle alt ind til receptionen - tapas og ingredienser til bryllupskagen mv.

Efter den store shoppetur kørte jeg hjem - måtte hente sønnike i vuggestuen og svigermor var også kommet.

H2b og min far kørte til skanderborg og hentede alle stole, borde, ståborde og bænke, service mv. Da de var retur blev det hele slæbt ind, samlet, placeret og tørret af.

Alt i mens vi knoklede i haven/hjemmet, var min kære mor i fuld gang med at bage bryllupskage, så den kunne ligges sammen fredag.

Da h2b og jeg vågnede fredag morgen blev vi lidt nostalgiske - det gik nemlig op for os at vi dagen efter skulle giftes :a1221: og at vi faktisk nærmest ikke var "alene" mere før vi var nygift :pokey:

Men sådan var det jo og vi måtte i gang med alle dagens gøremål - OG DER VAR RIGTIG MEGET..... og var kunne virkelig mærke presset og al stressen havde fået taget i mig. :(

H2b blev også sat igang med at "pakke" blomsterne.
 

Fredag lagde min mor bryllupskage sammen inden begge mine forældre kom op til os om aften for at forberede alt tapas til næste morgen.

Kort efter mine forældre kom kørte svigermor til Kaløhus med alle tingene og tydelige tegninger/billeder af hvordan jeg VIL have det hele skulle se ud - ZILLA??? narj da :tunge:

Den ønskede bordopstilling:
 

 

Bordene i teltet blev dækket, blomsterne gjort klar, alt service, drikkevarer mv blev også sat klar i vores "gl køkken".

Al tapas blev anrettet - det vi nu kunne og så vil min søde onkel komme lørdag morgen og gøre det sidste færdigt, så serveringspersonalet (mine forældres venner) ikke skulle tænke på det og kun servicere.

Tiden gik og klokken var virkelig blevet mange..... Mine forældre tog alle mine ting og sønnike med hjem. De lod den anden bil stå til mig, så jeg lige kunne få et par timer alene med mine kære kommende mand :a1221::loveboard: Vi skulle jo også lige øve brudevalsen og kl 22.30 skrev min søster, at jeg forresten godt måtte gå i bad dagen før :blink:

Vi delte en øl og pludselig kunne vi se en bil køre op til huset, parkere og ud stod flere af vores venner. De skældte godt nok lidt ud over jeg stadig var hjemme og at vi ikke var gået i seng... men det grinede vi nu alle lidt af. Vi lovede at gå ovenpå og IKKE kigge, imens jeg fik pakket de sidste ting - sønnikes taske og vores taske til brudenatten.

SHIT HVOR DE LARMEDE, BANKEDE OG SLOG - men pludselig var de væk igen. Vi listede ud i mørket og så den SMUKKE SMUKKE æresport fra alle vores venner - NEJ HVOR VAR DEN FLOT! og i vores temafarver - SÅ GENNEMFØRT!

Jeg blev klar til at køre hjem til mine forældre og måtte derfor tage mit sidste farvel som frk. til min h2b - DET VAR HÅRDT!

 
 
Redigeret af JanniTR
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer