Jannika

Har brug for hjælp!

6 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg er i tvivl om "man" kan tillade sig, at invitere gæster til bryllup, med ikke holde nogen fest? Altså kun at invitere til noget receptione agtigt noget?

Er meget i tvivl... Grunden er den, at vi har fastsæt en dato... men pga tiderne - ingen jobs- kniber det med at spare pengen sammen til det bryllup, vi drømmer om. Mine tænker gå så på, om det er festen som er vigtig eller at vi får lov at sige "Ja" til hinanden. Jp mere jeg tænker over det, er det ikke festen, dansen, gaverne, talerne mm, som betyder det store.... det er bare ting, som giver bonus til dagen. Tænker derofr lidt i den retning, om vi kan tillade os at invitere til vielse i kirken, bryllupskage i haven evt med noget snitter, champange, kaffe og te... Og så bare er det!

Hvad siger i?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg absolut godt du kan :)

0

Del dette indlæg

Helt sikkert :-) det bliver da mega hyggeligt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan I sagtens, men husk at gør opmærksom på det i indbydelserne. Ikke ligefrem fremstil det som en dårlig ting at der ikke er fest, men bare indbyd netop til ceremoni i kirken og efterfølgende lidt til ganen. Man kan tilføje at gaver frabedes eller noget i den stil, for på en anden måde at gøre opmærksom på, at det netop ikke er det store, folk må bare gerne dukke op til at se jer sige 'ja' til hinanden.

I skal nok få en fantastisk dag, uanset hvad :)

0

Del dette indlæg

Der er ingen som siger at en bryllupsdag nødvendigvis er ensbetydende med at der skal holdes stor fest med musik og dans m.v. bagefter. De bryllup og de brudepar vi møder holder i sagens natur deres fest sådan men der er mange andre som vælger at holde en fest i form af en middag måske blot for de allernærmeste eller en reception som I taler om. :lol: Det er så i øvrigt ikke rigtigt ved nærmere eftertanke. Jeg har faktisk været ude til et par bryllupsreceptioner hvor det har været stille og roligt og hyggeligt, men hvor parret ikke syntes at de havde brug for at være midtpunkt ved en decideres fest med mange taler, indslag m.v. og hvad der til hører.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥