Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Møde med OliNico...

I dag har vi været til møde med OliNico om maden. Det gik super godt og de er hermed booket :loveshower::loveshower:

Vi har dog ikke underskrevet noget endnu, men vi har brainstormet ideer, ønsker, snakket kuvertpris og de vender tilbage først i det nye år med et forslag til menu - vi gav ham rigeligt at arbejde med :wink:

Som Nicolaj sagde efter mødet - så er maden på plads, vi er booket i deres kalender.

Det bliver ikke et problem herfra, vi var helt på bølgelængde, så nu skal menuen bare på plads. Hertil kommer aftale pris på kok og evt. tjener.

Menuen kommer i til at bære præg af årstiden - hvilket er en højt ønske for os.

Umiddelbar brainstorming:

- Forret: Jomfruhummer med friske asparges

- Hovedret: Oksekød med en form for kartofler, salat + estragon mayo, ex. pomfritter, pomme anne el. små råstegte kartofler

- Dessert: F.eks. omvent rød grød med fløde (læs jordbær/rabargrødskugler, frosne, med flødeis)

Kodeord: Friske sæsonaktuelle råvare, simpelt med et twist og friskt (syre).

Max kuvertpris: 250 kr.

Lækkert...

Sidder jo her og bliver sulten - godt det snart er aftensmadstid!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wooow flotte servietringe ...hvor er de købt henne....

mummmms jeres menu lyder bare lækker, sidder og savler, og det skal lige siges jeg har lige spist mad :oops:

Lækkert med jeres rejse :loveshower: der skulle være så skønt på Bali

et lille forsinket tillykke med milepælen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så denne brudebuket og tænkte på dig :)

8cdfe35ee22f0bee75e6d0a0927a801b.jpg

Tak, hvor er du sød.

Hold da op den er smuk og helt perfekt. Hvor har du fundet den henne? ❤️

Jamen sidder syg og snottet hjemme i sofaen og så er der jo ikke noget bedren en at kigge lidt på pinterest næst efter BK :) Og det var på Pinterest jeg så den og synes den var lige i øjet i forhold til dine smukke sko og den sorte farve du elsker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fitting hos skærdderen...

Har været til fitting hos skrædderen i dag - kjolen bliver SÅ fed og LIGE mig nu hvor slæbet er væk :7himmel: Den bliver som tidligere skrevet gulvlang.

Bonus ved denne oplægning er også at kjolen slet ikke er tung længere og nu kan jeg :bunny_4: i den hele natten :wink:

Nu glæder jeg mig til at hente de endelige resultat på torsdag :cheerleader3: - skal prøve at se om jeg kan tage et par billeder når jeg står i det endelige resultat!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal se hvad jeg kan klare af billeder :wink:

Har vist buketten til H2B, han synes også den er super fed. Så den skal vi have vist til H2B's bror og svigerinde, som vi regner med kan skaffe blomster til os, samt binde brudebuket og brystbuketter :a1221:

BILLEDER, BILLEDER, VI VIL HA BILLEDER :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arrivals 9...

Jeg har tidligere købt hjerteklistermærker med teksten "S+N 14.06.14" som skal påsættes vores invitationer. Jeg har nu købt de samme klistermærker med teksten "thank you", som skal påsættes vores takkekort.

Lidt sammenhæng er altid godt :tunge:

PS. beklager den dårlige billedekvalitet.

post-69231-0-27684100-1387391511_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har bestilt ad to omgange - første gang dem med S+N og anden gang disse med thank you. Har modtaget begge gange uden problemer - og prisen gør at der ikke ryger told+diverse oveni prisen. Første gang modtog jeg dem super hurtigt, denne gang gik der en del længere tid men de kom stadig inden for den lovede tidsramme. Så dem første gang på hennytothegs tråd, så hun har også modtaget dem :wink:

Og når man betaler via kort eller paypal, kan man altid gå i banken og lave en indsigelse på at man ikke har modtaget sin vare, at man er blevet snydt og så får man sine penge igen. Det gælder dog ikke ved bankoverførsel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor smart! Det er altså virkelig en stor hjælp!

Nu skal jeg bare lige overtale H2B om hvor smart og fiks en ide det er... han lyder p.t. ikke helt overbevist.. :pokey:

Hvad skal I bruge dem til? "kun" som "forsegling" på kuverterne?

Vi skal nemlig til at have lavet den første del af vores invitationer og sendt dem afsted, da de skal til Bosnien og H2Bs forældre tager derned i næste uge - så selv hvis jeg bestiller dem nu, når de alligevel ikke frem... Ikke til den del af invitationerne i hvert fald... Hmmmm......

Har du bestilt andre ting på Etsy?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du har helt ret, de vil ikke kunne nå at komme frem inden en uge.

Vi vil bruge dem på selve invitationen - nede i hjørnet. Vi har købt nogle præfabrikerede invitationer (one pager) som vi selv skal printe vores egen personlige tekst på. Takkekortene er i samme stil. Vil så bruge disse hjerter som et lille personligt præg på dem :wink:

Min H2B var slet ikke overbevist. Blev enig med mig selv om at når han så dem vil han synes de er vildt fede. Ikke at jeg spørger om lov for at bruge penge, men vi er samme om økonomien - så købte jeg dem uden han vidste det :tunge: Og ganske rigtigt synes han de er fede og foreslog selv sammenhængen til takkekortene.

De overskydende vil jeg bruge i gæstebogen. Vores gæstebog skal efter brylluppet udvides til skrabbog, ved at vi sætter billeder ind ved siden af gæsternes hilsner. Overskyldende klistermærkerne vil jeg så ex. bruge til at sætte billeder fast med.

Jeg eeeeeeeelsker Etsy. Har, udover de 2*kilstermærker, købt mit hairpiece, "I Do" bling til mig, "Me too" bling til H2B og vores caketopper. Alt dette har jeg allerede modtaget og det lever mere end op til forventningerne :thumbsupsmileyanim: Derudover har jeg købt servietringe og en clucth til brylluppet. Disse ting har jeg ikke modtaget endnu, venter spændt - også på om de bliver taget i tolden :blink:

UPDATE:

Både servietringe og clutch er nu modtaget - og intet af det blev taget i tolden :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidsplan?...

Hmm... Vi går og basler lidt med tidsplanen pt. Vi har booket kirken+præsten og vi kan selv vælge tidspunkt. Vi har førstevalg da vi er de første (og pt. eneste) der skal giftes den dag.

Vi vil først sende invitationer ud i slutningen af januar, men vi overvejer at dele invitationer ud allerede i julen for at spare en masse porto.

Men vi kan jo ikke sende invitaioner ud før vi er sikker på hvornår vi skal vies :blink:

Til orientering:

- Vi har ingen reception

- Vi skal have taget billeder efter vielsen på en lokation der umiddelbart ligger midt mellem kirken og feststedet

- Det tager gæster ca. 30 min. at transportere sig fra kirken til feststedet

Tidsplan:

  • Vielse kl. 14.30
  • Riskast+billeder kl. 15.15
  • Afgang fra kirken for brudepar kl. 15.35
  • Igang med fotosession kl. 16
  • Afgang fra fotosession kl. 17
  • Ankomst til feststedet 17.15
  • Gaveoppakning kl. 17.45
  • Til bords kl. 18.30
Dvs. gæsterne skal passe sig selv i 1-1,5 time, hvilket vi tænker er meget passende - snakken plejer jo at gå let til sådan en fest :wink: Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:o:o:o ÅÅÅÅrhhh !! - først og fremmest - jeg absolut elsker dit headpiece!!! Og jeg eeeeeeeeeeeeelsker blåt, lige præcis den der blå farve! Det bliver jeg jo nød til at købe... ligesom!

og Caketopperen (har allerede en, så må holde mig i skinnet....) den er SÅ fin! :a1221: Det kan jeg virkelig godt forstå du har købt de ting!!

Det er en faaaaarlig hjemmeside for mig...... :floejt: Kunne købe så mange ting derinde fra!

Men er der ikke noget med, det ikke er alle der sender til dk? :blush:

Super smart ide med gæstebogen, den vil jeg nok nappe den ide, det kunne være super fint!

Hvor har du købt invitationer/takkekort halløj? Har du lavet invitationerne? Billeder? :pokey: hihihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et meget meget farligt sted :7himmel:

Ja, mit headpiece er beskrevet som værende sort, men er et sted mellem meget meget mørkeblå og sort :wink:

Jo, ikke alle sender til DK - men jeg søger enten på forhandlere der er placeret i Europa, eller på forhandlere der sender til DK.

Vores invitationer er købt på specialkøbmanden.dk og er disse. Takkekortene findes ikke længere.

Har ikke lavet dem endnu - og SELVFØLGELIG kommer der billeder ligeså snart de er lavet :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tidsplan?...

Hmm... Vi går og basler lidt med tidsplanen pt. Vi har booket kirken+præsten og vi kan selv vælge tidspunkt. Vi har førstevalg da vi er de første (og pt. eneste) der skal giftes den dag.

Vi vil først sende invitationer ud i slutningen af januar, men vi overvejer at dele invitationer ud allerede i julen for at spare en masse porto.

Men vi kan jo ikke sende invitaioner ud før vi er sikker på hvornår vi skal vies :blink:

Til orientering:

- Vi har ingen reception

- Vi skal have taget billeder efter vielsen på en lokation der umiddelbart ligger midt mellem kirken og feststedet

- Det tager gæster ca. 30 min. at transportere sig fra kirken til feststedet

Tidsplan:

  • Vielse kl. 14.30
  • Riskast+billeder kl. 15.15
  • Afgang fra kirken for brudepar kl. 15.35
  • Igang med fotosession kl. 16
  • Afgang fra fotosession kl. 17
  • Ankomst til feststedet 17.15
  • Gaveoppakning kl. 17.45
  • Til bords kl. 18.30
Dvs. gæsterne skal passe sig selv i 1-1,5 time, hvilket vi tænker er meget passende - snakken plejer jo at gå let til sådan en fest :wink:

Tager det kun 30-45 min at blive viet?

Jeg synes det virker som en fin tidsfordeling, men personligt har vi valgt kl. 14.00 og vi har ikke tænkt os at pakke gaverne ud på dagen.

Hvilket lige mindede mig om, at jeg skulle skrive noget under praktiske oplysninger om folk gerne må pakke ind i celofan, det gjorde 2 af vores vennepar og det var super fint :) Så kan man se det, uden at bruge tiden på oppakning på selve dagen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er et meget meget farligt sted :7himmel:

Ja, mit headpiece er beskrevet som værende sort, men er et sted mellem meget meget mørkeblå og sort :wink:

Jo, ikke alle sender til DK - men jeg søger enten på forhandlere der er placeret i Europa, eller på forhandlere der sender til DK.

Vores invitationer er købt på specialkøbmanden.dk og er disse. Takkekortene findes ikke længere.

Har ikke lavet dem endnu - og SELVFØLGELIG kommer der billeder ligeså snart de er lavet :tunge:

Fine invitationer :heart: Ærgerligt de ikke har takkekortene mere...

Glæder mig til at se mere på din tråd, når vi kommer dertil :loveshower:

p.s. bliver vist nød til at købe det blå headpiece... :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer