Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Blomster til brylluppet...

2) Brystbuket: en creme eller peach rose eller pæon til H2B, forlover, evt. hans bror hvis han ikke skal være forlover, hans far, min far
3) Pynt til kirken; skiftevis en creme og peach rose ved hver bænk.
4) BRUDEBUKET: se side 19.


H2B's bror kan skaffe blomster til en god pris og vores svigerinde kan binde dem :biggrin:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med tråden, som jeg skrev et andet sted - så er din kjole bare så smuk, og jeg er vild med både sko-valg og hairpiece, lækkert!

Tak - igen - man behøver vel ikke undertrykke sin indre fashionista, bare fordi man skal stå hvid brud... Jeg er absolut ikke til det hvid i hvide udtryk, selvom hele min og H2B's familie frygter min trang til det sorte...

Hvis jeg selv skal sige det - og det skal jeg jo :wink: - så synes jeg det er holdt på et meget smukt plan :a1221:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med tråden, som jeg skrev et andet sted - så er din kjole bare så smuk, og jeg er vild med både sko-valg og hairpiece, lækkert!

Tak - igen - man behøver vel ikke undertrykke sin indre fashionista, bare fordi man skal stå hvid brud... Jeg er absolut ikke til det hvid i hvide udtryk, selvom hele min og H2B's familie frygter min trang til det sorte...

Hvis jeg selv skal sige det - og det skal jeg jo - så synes jeg det er holdt på et meget smukt plan :a1221:

Undertøj og strømpebånd er selvfølgelig også sort og fra Victoria's Secret :biggrin: Købt med hjem fra turen i USA.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med tråden, som jeg skrev et andet sted - så er din kjole bare så smuk, og jeg er vild med både sko-valg og hairpiece, lækkert!

Tak - igen - man behøver vel ikke undertrykke sin indre fashionista, bare fordi man skal stå hvid brud... Jeg er absolut ikke til det hvid i hvide udtryk, selvom hele min og H2B's familie frygter min trang til det sorte...

Hvis jeg selv skal sige det - og det skal jeg jo - så synes jeg det er holdt på et meget smukt plan :a1221:

Undertøj og strømpebånd er selvfølgelig også sort og fra Victoria's Secret :biggrin: Købt med hjem fra turen i USA.

Sådan! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HELP ME...

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg opretter en signatur med nedtælling til bryllupsdatoen samt link til min planlægningstråd?

Hvis du fx trykker på min ticker så kan du selv vælge, hvordan den skal se ud og hvad der skal stå :) Til sidst viser den, hvordan linket ser ud. Det link kopierer du, og sætter ind under "min signatur" under "mine indstillinger", som står under dit brugernavn i øverste højre hjørne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HELP ME...

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg opretter en signatur med nedtælling til bryllupsdatoen samt link til min planlægningstråd?

Hvis du fx trykker på min ticker så kan du selv vælge, hvordan den skal se ud og hvad der skal stå :) Til sidst viser den, hvordan linket ser ud. Det link kopierer du, og sætter ind under "min signatur" under "mine indstillinger", som står under dit brugernavn i øverste højre hjørne...

Tak, så fik jeg da stickeren på :biggrin:

Og et form for link til min planlægningstråd - men hvordan har du/I fået ændret teksten, således det ikke bare er linket?

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HELP ME...

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg opretter en signatur med nedtælling til bryllupsdatoen samt link til min planlægningstråd?

Hvis du fx trykker på min ticker så kan du selv vælge, hvordan den skal se ud og hvad der skal stå :) Til sidst viser den, hvordan linket ser ud. Det link kopierer du, og sætter ind under "min signatur" under "mine indstillinger", som står under dit brugernavn i øverste højre hjørne...

Tak, så fik jeg da stickeren på :biggrin:

Og et form for link til min planlægningstråd - men hvordan har du/I fået ændret teksten, således det ikke bare er linket?

Så langt så godt :)

Det er næsten nemmest at se, hvordan du gør med billederne i denne tråd. Linket skal også sættes ind samme sted som der hvor du har tickeren.

http://www.bryllupsklar.dk/forum/74680/guide-til-planlaegningstraad.html/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! :cheerleader3:

Kan se vi har lidt samme historie (og så alligevel ikke) :wink:

Fortæl fortæl :)

Har skrevet om frieriet i min planlægningstråd. Vi holdt også ferie i USA - bare i maj (5.-29.). Søren havde dog planlagt det siden marts :wink: Men havde da slet ikke tænkt på det med ringene. Iih.. Skulle da have kigget vielsesringe derovre!! :o:biggrin:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/84019/det-store-skridt-05072014-nu-med-kjole-3.html/page-1

Redigeret af Johnsen86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke!! :cheerleader3:

Kan se vi har lidt samme historie (og så alligevel ikke) :wink:

Fortæl fortæl :)

Har skrevet om frieriet i min planlægningstråd. Vi holdt også ferie i USA - bare i maj (5.-29.). Søren havde dog planlagt det siden marts :wink: Men havde da slet ikke tænkt på det med ringene. Iih.. Skulle da have kigget vielsesringe derovre!! :o:biggrin:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/84019/det-store-skridt-05072014-nu-med-kjole-3.html/page-1

Hehe, ja der er mange sammenfald :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

My something blue...

Idé tyvstjålet fra gybbelgobbel

Jeg har ikke helt kunne finde ud af hvad my something blue skulle være - ind til jeg så disse "I Do" stickers på gybbelgobbel's planlægningstråd fra Etsy til kr. 36 (er købt og modtaget)

post-69231-0-25760000-1381476718_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et DIY projekt mindre...

Havde tænkt at jeg selv ville lave bordkort, men er blevet dybt forelsket i disse - kan dog ikke bestemme mig for hvilken der er bedst (pt. #1).

DIY projekt bordkort er i hvert fald henlagt pt.

Hvis det ikke gør noget, så vil jeg gerne tyv-stjæle ideen og høre, hvor du har fundet dem? :wink:

Havde selv tænkt den stil du har der, men med sommerfugl. Så kommer en af vores venner og viser mig sine bordkort til hans 30-års - og det er lige nøjagtig de samme. :shooter: Hvorfor skal han da også lige vælge sådan noget feminint noget :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et DIY projekt mindre...

Havde tænkt at jeg selv ville lave bordkort, men er blevet dybt forelsket i disse - kan dog ikke bestemme mig for hvilken der er bedst (pt. #1).

DIY projekt bordkort er i hvert fald henlagt pt.

Hvis det ikke gør noget, så vil jeg gerne tyv-stjæle ideen og høre, hvor du har fundet dem? :wink:

Havde selv tænkt den stil du har der, men med sommerfugl. Så kommer en af vores venner og viser mig sine bordkort til hans 30-års - og det er lige nøjagtig de samme. :shooter: Hvorfor skal han da også lige vælge sådan noget feminint noget :o

De er fundet her:

http://www.kija-design.dk/anledning-tema/bryllup

Der fåes sommerfuglene også - og meget andet...

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupskagen...

Ummm, vi er meget til jordbær/rabarberkompot, marcipan og chokolade - så indholdet skal helt sikkert være noget i den stil.

Jeg drømmer om det klassiske udtryk på en bryllupskage - nedenstående caketopper er simpelthen fantastisk og kagen må meget gerne se ud som nedenstående dog med lidt mindre blomster :wink:

post-69231-0-56742400-1381504294_thumb.j

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lille status på budgettet - er købt og betalt...

Gl. Egaa forsamlingshus (fredag-søndag), kr. 3.100

Brudekjole + skørt, kr. 2.300

Sko, kr. 449

Slør, kr. 225

Hairpiece, kr. 129

Something blue, kr. 36

Bordkort + pynt til bilen, kr. 275

Invitationer + takkekort, kr. 140

= kr. 6.654

Så er der stadig kr. 33.346 tilbage…

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer