henriksjane

Drikkevarer til reception - hvor meget?

7 indlæg i dette emne

Vi skal have reception fra 14-17 - altså mellem kirken og festen. Vi skal have bryllupskage, chokolade og frugt. Dertil skal vi have champagne/asti og øl og sodavand. Men hvor mange drikkevarer skal vi købe?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Til vores reception, holdt i haven med ca. 50 voksne og 5 børn, blev der drukket ca. 8 flasker asti, 3 rammer sodavand og en vanvittig stor mængde almindeligt postevand med isterninger. - Det var mellem 25 og 30 grader varmt. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm... vi havde kigget på en masse forskellige bud på, hvordan man regnede sig frem til det.

Vi gjorde sådan her:

1 1/2 glas champagne pr. person (vores velkomst var dog kun omkring en times tid)

Der er vist nok glas i en flaske bobler

Ergo skulle vi have 18 flasker champagne- vi købte dog 25 flasker, og havde 4 tilbage bagefter.

Så den var ikke helt ved siden af.

Af sodavand blev der drukket en ti stk til velkomst- og øl noget lignende.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer