M.Thorsson

Faa haaret til at vokse?

15 indlæg i dette emne

Hej BK.

Jeg vil hoere om der er nogen der har nogle tip, raad til produkter, osv. til hvordan man for sit haar til at vokse hurtiger.

Grunden til at jeg soeger dette er fordi mit haar vokser langsomt og vil gerne have langt og fyldigt haar inden jeg skal giftes til sommer.

Paa forhaand tak :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft held med Silica plus fra Matas (+ stærk B vitamin). Jeg har prøvet Priorin-kur -2 stk i træk men syntes ikke det rykkede før jeg kom igang med Silica plus. I virkeligheden er det jo ikke til at vide hvad der virker.

En dame på apoteket fortalte at B5 virker på nogen, så det tager jeg også :)

Desuden skal du reducere hårvask til 2-3 gange om ugen, reducere forbrug af føntørre/glattejern etc og diverse styling produkter.

Jeg giver også min hovedbund olie 2-3 gange om ugen, men det var mere fordi jeg havde problemer med hårfældning. Det er slut nu...

Pøj pøj

0

Del dette indlæg

Jeg har haft held med Silica plus fra Matas (+ stærk B vitamin). Jeg har prøvet Priorin-kur -2 stk i træk men syntes ikke det rykkede før jeg kom igang med Silica plus. I virkeligheden er det jo ikke til at vide hvad der virker.

En dame på apoteket fortalte at B5 virker på nogen, så det tager jeg også :)

Desuden skal du reducere hårvask til 2-3 gange om ugen, reducere forbrug af føntørre/glattejern etc og diverse styling produkter.

Jeg giver også min hovedbund olie 2-3 gange om ugen, men det var mere fordi jeg havde problemer med hårfældning. Det er slut nu...

Pøj pøj

Jeg tillader mig lige at springe ind her: Hvilken olie brugte du mod hårfældning? Jeg fælder nemlig også helt vildt :(

0

Del dette indlæg

Jeg bruger argan olie og kokos olie i hovedbunden og så krammer jeg de tørre spidser med enten olien eller med alm fugtighedscreme.

Hårfældning har taget LANG tid at komme til livs!!!!! Jeg tager mange vitaminer og passer så godt på det der hår :happy:

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger argan olie og kokos olie i hovedbunden og så krammer jeg de tørre spidser med enten olien eller med alm fugtighedscreme.

Hårfældning har taget LANG tid at komme til livs!!!!! Jeg tager mange vitaminer og passer så godt på det der hår :happy:

Tak for svaret :)

0

Del dette indlæg

Så lidt..

Og lige et andet råd jeg fik; ikke at rede håret mens det er vådt. Vent til det er tørt så er det åbenbart stærkere nede i rødderne :)

0

Del dette indlæg

Så lidt..

Og lige et andet råd jeg fik; ikke at rede håret mens det er vådt. Vent til det er tørt så er det åbenbart stærkere nede i rødderne :)

Når håret er vådt, så knækker det også lettere både ved roden, men også længere ude på hårstrået.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min frisør anbefalede mig at købe ølgær og tage fuld dosis hver dag, altså 8 piller..

Det har jeg nu gjort i lidt over en uge og bliver ved frem til brylluppet, det er også godt for hud og negle :)

Synes jeg kan se en virkning allerede.. og så er det billigt og naturprodukt, 70,- for 500 piller i Matas..

0

Del dette indlæg

Mit hår vokser ret meget, og har gjort det siden jeg er begyndt nogen helt almindelig forholdsregler

Når jeg skal sove, så fletter jeg håret, så slider man ikke på håret under natten.

Jeg vasker kun hår hver anden dag, tirsdag, torsdag og så søndag.

Jeg tørrer kun min hovedbund i 3-5 min og lader så håret luft tørre

Jeg bruger balsam i spidserne hver gang jeg vasker hår

Hvis mine spidser stadig er lidt spaltede bruger jeg olie.

Og så bruger jeg stort set aldrig glattejern eller krøllejern. Jeg lader håret falde naturligt, og jeg er ret heldig med at det falder på en pæn måde.

Og så bliver jeg kun farvet og klippet hvert halve år :-)

0

Del dette indlæg

Jeg tager silica og den type jeg har valgt indeholder ølgær som bindemiddel.

Det synes jeg faktisk lader til at gøre noget godt for mit hår.

Har nu taget det 2-3 uger og synes det er begyndt at vokse hurtigere.. har ellers meget langsomtvoksende hår normalt :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pga min PCOS taber jeg håret i kæmpe totter, men efter jeg er begyndt at bruge den her: http://www.apotekeren.dk/produkter/personlig-pleje/haarmidler/Ducray-Anaphase-cremeshampoo-200-ml.aspx hver anden dag er hårtabet blevet mindre og det nye hår vokser meget hurtigere... Jeg har brugt den i ca 5-6 måneder og mit hår er nu ned til lænden hvor jeg ellers ikke kunne få det længere end til BHen, min frisør siger også at hun kan se tydelig forskel....

Brug en god balsam bagefter.... Jeg sover også med opvarmet kokosolie i håret ca en gang om ugen

0

Del dette indlæg

Jeg er også begyndt på Silica (tabte VILDT meget hår pga. graviditet/fødsel/hormoner) og jeg synes også det hjælper rigtig meget på mine negle! De er blevet meget mere hårdføre og knækker ikke så let :biggrin: Og så har jeg købt moroccan argan oil - og jeg fælder nææææsten ikke mere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer